Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПорєв, Г. В.uk
dc.date.accessioned2016-01-19T12:58:54Z
dc.date.available2016-01-19T12:58:54Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationПорєв Г. В. Метод підвищення точності відтворення кінематичних характеристик об’єктів в розподілених мережах симуляції руху [Текст] / Г. В. Порєв // Інформаційні технології та комп ютерна інженерія. - 2010. - № 3.uk
dc.identifier.issn2078-6387
dc.identifier.issn1999-9941
dc.identifier.urihttp://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/24
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3860
dc.description.abstractВ даній роботі запропоновано метод підвищення точності відтворення кінематичних характеристик об’єктів симуляції в розподілених мережах, зокрема ігрових. Метод базується на використанні в протоколі передачі даних додаткових блоків щодо положення керуючих елементів об’єкту, що дозволяє використовувати інтерполяцію положення і стану об’єктів симуляції з більшою точністю. Запропоновано також метод синхронізації багатокористувацького середовища симуляції з нелінійним плином часу.uk
dc.description.abstractВ данной работе предлагается метод повышения точности воспроизведения кинематических характеристик объектов симуляции в распределенных сетях, в том числе игровых. Метод основан на использовании в протоколе передачи данных дополнительных блоков относительно положения управляющих элементов объекта, что позволяет использовать интерполяцию положения и состояния объектов симуляции с большей точностью. Предложен также метод синхронизации многопользовательского среды симуляции с нелинейным течением времени.ru
dc.description.abstractIn this paper we propose a method for increasing the fidelity simulation of the kinematic characteristics of objects in distributed networks, including gaming. The method is based on the use of the protocol data units of additional controls on the status of the object, which allows the use of interpolation and the state of the simulation objects with greater accuracy. We propose also a method of synchronizing multi-user environment with a nonlinear simulation time.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleМетод підвищення точності відтворення кінематичних характеристик об’єктів в розподілених мережах симуляції рухуuk
dc.title.alternativeMethod of increasing the accuracy of play kinematic characteristics of objects in distributed networks simulate motionen
dc.title.alternativeМетод повышения точности воспроизведения кинематических характеристик объектов в распределенных сетях симуляции движенияru
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію