dc.contributor.author | Габрійчук, Л. Е. | uk |
dc.contributor.author | Gabriychuk, L. E. | en |
dc.date.accessioned | 2024-01-08T13:28:33Z | |
dc.date.available | 2024-01-08T13:28:33Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Габрійчук Л. Е. New methods in teaching English and apps for independent study [Електронний ресурс] / Л. Е. Габрійчук // Матеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12913. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38921 | |
dc.description.abstract | в сучасному світі вивчення англійської мови стоїть на одній з перших позицій, щоб досягти успіху в майбутньому. Викладачі слідкують за новими методиками та вдосконаленнями у викладанні мови. Мета даної статті полягає в тому, щоб показати нові сучасні методи викладання мови, а також цікаві додатки для самостійного вивчення та практики. | uk |
dc.description.abstract | In today's world, learning English is one of the first positions to succeed in the future. Teachers follow new methods and improvements in language teaching. The purpose of this article is to show new modern methods of language teaching, as well as interesting applications for self-study and practice. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.isformatof | Матеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12913 | |
dc.subject | методи викладання | uk |
dc.subject | англійська мова | uk |
dc.subject | додатки | uk |
dc.subject | викладач | uk |
dc.subject | teaching methods | en |
dc.subject | English | en |
dc.subject | apps | en |
dc.subject | teacher | en |
dc.title | New methods in teaching English and apps for independent study | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 811.111 | |
dc.relation.references | Angelo T.A. and Cross K.P.(1993)Classroom Assessment Techniques(CATs):A Handbook for College Teachers 2nd ed. San Francisco;Jossey-Bass; | en |
dc.relation.references | Bartalome.L.I.(1994) Beyond the methods fetish:Toward a humanizing pedagogy. Harvard Educational Review,64(2)173-194 https//doi.org/10.17763/haer.64.2.58q5m5744t325730 | en |
dc.relation.references | Bizzell.P. (2000) “Basic Writing and the Issue of Correctness or What to dowith “Mixed” forms of Academic Discourse” JBW19, 4-12pp; | en |
dc.relation.references | Bohlen.A.(1963)Methodik des neusprachlichen Unterrichts, 4 AufHeidelbergr Quelle-Meyer, (1 Aufl — 1930, Leipzig, QuelleMeyer, 11—1955, H I-1958); | en |
dc.relation.references | Closset.F.(1965)Didactique des langues vivantes 4 ed., Paris-Brusseles; 6. Dudley Evans. T. and St John M. Jo. (1998) Development in English for Specific Purposes a Multi-Disciplinary Approach Cambridge. Cambridge University Press; | en |