dc.contributor.author | Кравчук, С. М. | uk |
dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-01-15T11:48:25Z | |
dc.date.available | 2024-01-15T11:48:25Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Кравчук С. М. Кейс-метод у вищій школі [Електронний ресурс] / С. М. Кравчук, М. Д. Прищак // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/11505. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38980 | |
dc.description.abstract | Розглянуто генезу кейс-технології в освіті. Досліджено основні особливості та етапи використання кейс-методу. | uk |
dc.description.abstract | The genesis of case technology in education is considered. The main features and stages of using the case method are investigated. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk_UA |
dc.relation.ispartof | Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. | |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/11505 | |
dc.subject | кейс-метод | uk |
dc.subject | кейс-технологія | uk |
dc.subject | заклади середньої та вищої освіти | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | педагог | uk |
dc.subject | case-method | en |
dc.subject | case-technology | en |
dc.subject | secondary and higher education institutions | en |
dc.subject | competence | en |
dc.subject | teacher | en |
dc.title | Кейс-метод у вищій школі | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 1.159.9.072.53 | |
dc.relation.references | Сурмин Ю.П. Ситуационный анализ или анатомия кейс-метода / Сурмин Ю.П. ‒ Киев: Центр инноваций и развития, 2002. ‒ 286 с. | ru |
dc.relation.references | Сурмін Ю.П. Кейс-метод: становлення та розвиток в Україні / Сурмін Ю.П. // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. ‒ 2015. ‒ С. 19 – 28. | uk |
dc.relation.references | Case Method Project at Harvard Business School [Web resource]. ‒ Access mode: https://www.hbs.edu/case-method-project/about/Pages/default.aspx | en |
dc.relation.references | Швардак М.В. Проблеми впровадження педагогічних інновацій у навчально-виховний процес початкової школи / Швардак М.В. // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Частина ІІ. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. – С. 62 – 65. | uk |
dc.relation.references | Вахович І. М. Стан і проблеми вищої освіти в Україні / Вахович І.М., Іщук Л.І., Пиріг С.О. – Луцьк: ЛНТУ, 2014. – С. 63 – 69. | uk |
dc.relation.references | Пустовойт Б.А. Кейс-технологія як один із сучасних методів викладання у закладах вищої освіти для формування компетентності майбутніх фахівців / Б.А. Пустовойт, І.О Федяй // Наукові записки кафедри педагогіки. – 2018. – С. 422 – 430. | uk |
dc.relation.references | Сурмін Ю.П. Кінець епохи «старанних відмінників». Кейс-метод як засіб якісного оновлення української освіти / Сурмін Ю.П. // Синергія. – 2001. – С.27-33. | uk |