Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтадній, А. С.uk
dc.date.accessioned2024-01-15T12:15:10Z
dc.date.available2024-01-15T12:15:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationСтадній А. С. Конспектування як важлива складова навчання [Електронний ресурс] / А. С. Стадній // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/11473.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38981
dc.description.abstractУ роботі досліджено конспектування як важливий процес навчання. Встановлено, що конспектування – це складна розумова діяльність, під час якої відбуваються розуміння, відбір та фіксування почутого (прочитаного). Представлено й проаналізовано нові методи конспектування. Визначено, що створення конспекту допомагає глибше зрозуміти тему та запам’ятати її.uk
dc.description.abstractThe paper examines note taking as an important learning process. It is established that taking notes is a complex mental activity, which helps to create an understanding, selection and image of what is heard (read). New methods of note taking are presented and analyzed. It is determined that creating a synopsis helps to understand the topic better and remember it.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/11473
dc.subjectконспектuk
dc.subjectконспектуванняuk
dc.subjectнотаткиuk
dc.subjectметоди конспектуванняuk
dc.subjectsynopsisen
dc.subjectsummarizingen
dc.subjectnote takingen
dc.subjectmethods of note takingen
dc.titleКонспектування як важлива складова навчанняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.02:378
dc.relation.referencesPiolat, A. , Olive, T. , & Kellogg, RT ( 2005 ). Пізнавальні зусилля під час створення нотаток. Прикладна когнітивна психологія , 19 , 291 - 312 .uk
dc.relation.referencesPeter C. Brown, Mark A. McDaniel, Henry L. Roediger III. Belknap Press: An Imprint of Harvard University Press; 1st edition . April 14, 2014. 336 p.en
dc.relation.referencesКорбут А. Заметки о ведении конспекта во время университетских лекций. Академическая лекция: преподавание и исследование: сб. науч. ст. под ред. Т.В. Тягуновой, А. А. Полонникова. Минск: БГУ, 2010. С. 92 – 125.ru
dc.relation.referencesШевчук О. М. Формування у старшокласників уміння конспектувати навчальні тексти на уроках рідної мови. Автореферат дис. канд. пед. наук. К., 2009. 27 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію