dc.contributor.author | Стадній, А. С. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-01-15T12:15:10Z | |
dc.date.available | 2024-01-15T12:15:10Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Стадній А. С. Конспектування як важлива складова навчання [Електронний ресурс] / А. С. Стадній // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/11473. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38981 | |
dc.description.abstract | У роботі досліджено конспектування як важливий процес навчання. Встановлено, що конспектування – це складна розумова діяльність, під час якої відбуваються розуміння, відбір та фіксування почутого (прочитаного). Представлено й проаналізовано нові методи конспектування. Визначено, що створення конспекту допомагає глибше зрозуміти тему та запам’ятати її. | uk |
dc.description.abstract | The paper examines note taking as an important learning process. It is established that taking notes is a complex mental activity, which helps to create an understanding, selection and image of what is heard (read). New methods of note taking are presented and analyzed. It is determined that creating a synopsis helps to understand the topic better and remember it. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/11473 | |
dc.subject | конспект | uk |
dc.subject | конспектування | uk |
dc.subject | нотатки | uk |
dc.subject | методи конспектування | uk |
dc.subject | synopsis | en |
dc.subject | summarizing | en |
dc.subject | note taking | en |
dc.subject | methods of note taking | en |
dc.title | Конспектування як важлива складова навчання | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 37.02:378 | |
dc.relation.references | Piolat, A. , Olive, T. , & Kellogg, RT ( 2005 ). Пізнавальні зусилля під час створення нотаток. Прикладна когнітивна психологія , 19 , 291 - 312 . | uk |
dc.relation.references | Peter C. Brown, Mark A. McDaniel, Henry L. Roediger III. Belknap Press: An Imprint of Harvard University Press; 1st edition . April 14, 2014. 336 p. | en |
dc.relation.references | Корбут А. Заметки о ведении конспекта во время университетских лекций. Академическая лекция: преподавание и исследование: сб. науч. ст. под ред. Т.В. Тягуновой, А. А. Полонникова. Минск: БГУ, 2010. С. 92 – 125. | ru |
dc.relation.references | Шевчук О. М. Формування у старшокласників уміння конспектувати навчальні тексти на уроках рідної мови. Автореферат дис. канд. пед. наук. К., 2009. 27 с. | uk |