dc.contributor.author | Зоря, П. О. | uk |
dc.contributor.author | Побережець, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Бєлов, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Залюбівська, О. Б. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-01-15T14:01:56Z | |
dc.date.available | 2024-01-15T14:01:56Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Масові відкриті онлайн-курси як складові індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів вищої освіти [Електронний ресурс] / П. О. Зоря, В. В. Побережець, О. О. Бєлов, О. О. Бєлов // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12532. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38998 | |
dc.description.abstract | У статті подано й проаналізовано результати опитування студентів Вінницького національного технічного університету щодо їх досвіду здобуття освіти у масових відкритих онлайн-курсах та чинників успішного їх проходження. | uk |
dc.description.abstract | In the article, the results of a survey of students of Vinnytsia National Technical University on their experience of obtaining education in mass open online courses and the factors of their successful completion are presented and analyzed. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12532 | |
dc.subject | масові відкриті онлайн-курси | uk |
dc.subject | психологічні чинники | uk |
dc.subject | ефективність навчання | uk |
dc.subject | mass open online courses | en |
dc.subject | psychological factors | en |
dc.subject | learning efficiency | en |
dc.title | Масові відкриті онлайн-курси як складові індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів вищої освіти | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.1 | |
dc.relation.references | Андреева Г.М. Социальная психология. - М., Аспект Пресс, 1996. | ru |
dc.relation.references | Андреева Г.М. Социальная психология. - М., Аспект Пресс, 1996. | ru |
dc.relation.references | Романова Н. Л. Онлайн-курсы как инновационная форма дистанционного обучения // Педагогика высшей школы. - 2018. - №2. - С. 5-8. | ru |
dc.relation.references | Сорокина, Е. И., Наличаева, С. А. Психологические аспекты отношения студентов и преподавателей к МООК / Е.И. Сорокина, С.А. Наличаева // Электронный научный журнал. Сборник материалов Второй Всероссийской Ассамблеи с международным участием «Педагог XXI века». 2017. - С. 198-200. | ru |
dc.relation.references | Онлайн-освіта: як здобувати знання в епоху діджиталізації. Режим доступу: https://bazilik.media/onlajn-osvita-iak-zdobuvaty-znannia-v-epokhu-didzhytalizatsii/. | uk |
dc.relation.references | Як створити масовий відкритий онлайн-курс? Режим доступу: https://courses.prometheus.org.ua/courses/Prometheus/MOOC101/2016_T1/about. | uk |