Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтоляренко, О. В.uk
dc.contributor.authorСтоляренко, Ол. В.uk
dc.contributor.authorБарчишин, О. В.uk
dc.contributor.authorТерещук, В. В.uk
dc.date.accessioned2024-01-17T12:45:29Z
dc.date.available2024-01-17T12:45:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationМетодологічні підходи в освітніх концепціях. [Електронний ресурс] / О. В. Столяренко, Ол. В. Столяренко, О. В. Барчишин, В. В. Терещук // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12209.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39031
dc.description.abstractГуманістична спрямованість освітніх концепцій є важливим аспектом в організації виховної роботи і становить сутність нової парадигми особистісно орієнтованого виховання, в якій вихованець є центром освітнього процесу. Визначено методологічні підходи в гуманістичних концепціях виховання: аксіологічний, культурологічний, комплексний підхід, системний, синергетичний, особистісний. Багатокомпонентність змісту виховання передбачає врахування інтересів вихованця в освітньому процесі, а також надання можливостей у його моделюванні. Використання цих методологічних підходів підводить до побудови відповідної виховної системи, її змісту та організаційних форм, виховання унікальної цілісної особистості, яка прагне до максимальної реалізації своїх можливостей (самоактуалізації), відкрита для сприймання нового досвіду, здатна до свідомого і відповідального вибору у різноманітних життєвих ситуаціях.uk
dc.description.abstractThe humanistic orientation of educational concepts is an important aspect in the organization of educational process and is the essence of a new paradigm of personality-oriented education, where the pupil is the center of the educational process. Methodological approaches in terms of humanistic educational concepts of are as following: axiological, culturological, complex, system, synergetic, personal approach. The multicomponent principles of education involve respect for interests of the pupil in the educational process, as well as providing opportunities in its modeling. The use of these methodological approaches leads to the construction of an appropriate educational system, its content and organizational forms, education of a unique holistic personality that seeks to maximize their capabilities (self-actualization), open to new experiences, capable of conscious and responsible choice in various life situations.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12209
dc.subjectгуманістична спрямованість: синергетичний підхідuk
dc.subjectаксіологічний підхідuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectкомплексний підхідuk
dc.titleМетодологічні підходи в освітніх концепціяхuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc81´243 : 378 (477)
dc.relation.referencesСтоляренко О. В. Виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: теоретичний та методичний аспекти: [Монографія]. Кн. 1. Людський вимір : історія, минуле і сучасність / О. В. Столяренко. – Вінниця: ТОВ «Планер», 2017. – 558 с.uk
dc.relation.referencesСтоляренко. – Вінниця: ТОВ «Планер», 2017. – 558 с.uk
dc.relation.referencesStoliarenko O. V., Stoliarenko O. V. The Problem of Teaching Tolerance as a Leading Educational Value and the Basis of Productive Cross-Cultural Interaction // Pedagogica Rodziny (Family Pedagogy). – Spoleczna Academia Nauk, Lodz. –№ 9 (1), 2019. –123 p. – P. 57–66). www.spoleczna.pl.en
dc.relation.referencesО. В. Столяренко. Європейський вимір реформування освіти на базі ідей антропоцентризму, виховання ціннісного ставлення до людини // Scientific and pedagogic internship “Challenges of molernization of pedagogical education in Ukraine and EU countries”: Internship proceedings, December 3–14, 2018/ Sandomierz. 108 p. – P. 97–101.uk
dc.relation.referencesСтоляренко О. В. Ціннісна детермінація особистісної саморегуляції в гуманістичній парадигмі виховання. Ціннісне ставлення до людини в загальній стратегії виховання особистості/ О. В. Столяренко, О. В. Столяренко // Виховання зростаючої особистості: ціннісний вимір: [Колективна монографія]/ за ред. О. М. Коберника. – Умань: Візаві, 2019. – 222 с. – С. 5–24, 75–93.uk
dc.relation.referencesСтоляренко Ок. В., Столяренко Ол. В. Антропологічна концепція в обґрунтуванні гуманістичних засад сучасного виховання // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер-жавного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники В. Ільницький, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Вип. 24. Том 2. – 212 с. – С.182-185.uk
dc.relation.referencesСтоляренко Ок. В., Столяренко Ол. В., Зубенко О. В. Засвоєння цінностей і формування у студентської молоді готовності до гуманістичної діяльності / Столяренко Ок. В., Столяренко Ол. В., Зубенко О. В // Інноваційна педагогіка: зб.наук.праць Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій, Одеса. – Вип. 13. – Т. 2, 2019. – С. 173–176. innovpedagogy.od.ua.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію