dc.contributor.author | Довгалець, К. С. | uk |
dc.contributor.author | Довгалець, М. С. | uk |
dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-01-17T13:29:00Z | |
dc.date.available | 2024-01-17T13:29:00Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Довгалець К. С. Науково-педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського та її актуальність у сьогоденні України [Електронний ресурс] / К. С. Довгалець, М. С. Довгалець, М. Д. Прищак // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/11501. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39037 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено новаторські ідеї науково-педагогічної спадщини В. Сухомлинського, зокрема комунікативні аспекти його педагогічної теорії. Обґрунтовано необхідність розвитку та виховання розумових, моральних, естетичних та фізичних якостей особистості учня та посилення в цьому процесі ролі педагогічної взаємодії «учень – природа», «учень – суспільство», «учень – вчитель» та «учень – батьки». Доведено актуальність застосування педагогічних ідей вченого в сучасному освітньому процесі. | uk |
dc.description.abstract | The article explores the innovative ideas of the scientific and pedagogical heritage of V. Sukhomlinsky, in particular the communicative aspects of his pedagogical theory. In the article it is sustained the necessity of development mental, moral, aesthetic and physical qualities of the student's personality and strengthening and the role of pedagogical interaction "student - nature", "student - society", "student - teacher" and "student - parents". Also the relevance of the application of pedagogical ideas of the scientist in the modern educational process is proved. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/11501 | |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | гуманізм | uk |
dc.subject | комунікація | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | Нова українська школа | uk |
dc.subject | pedagogy | en |
dc.subject | humanism | en |
dc.subject | communicatio | en |
dc.subject | the process of education | en |
dc.subject | New Ukrainian School | en |
dc.title | Науково-педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського та її актуальність у сьогоденні України | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 37.013.73(477) | |
dc.relation.references | Прищак М. Д. Комунікативні основи педагогіки В. О. Сухомлинського / Прищак М. Д. // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2015. – № 4. – С. 144 – 145. | uk |
dc.relation.references | Чернишов О. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / О. Чернишов − Режим доступу до статті: https://ru.osvita.ua/vnz/reports/pedagog/3637/. | uk |
dc.relation.references | Лісіна Л. Ідеї В. Сухомлинського в сучасному освітньому просторі. / Л. Лісіна // Університетське слово – 2018. – №1. – С. 3. | uk |
dc.relation.references | Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям / Сухомлинський В. О. // Вибрані твори в п’яти томах. – Київ : Радянська школа, 1977. – Т. 3. – С. 5 – 279. | uk |
dc.relation.references | Сухомлинський В. О. Як виховати справжню людину / Сухомлинський В. О. // Вибрані твори в п’яти томах. – Київ : Радянська школа, 1977. – Т. 2. – С. 147 – 416. | uk |
dc.relation.references | Калініченко Н. Вплив О. Сухомлинського на формування освітнього середовища (70 – 80-ті роки ХХ століття) / Н. Калініченко // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. – 2013. – № 123(1). – С. 50 – 56. | uk |