Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДерун, В. Г.uk
dc.date.accessioned2024-01-18T10:58:27Z
dc.date.available2024-01-18T10:58:27Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationДерун В. Г. Потенціал андрагогічного підходу до професійної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю [Електронний ресурс] / В. Г. Дерун // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12592.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39058
dc.description.abstractУ статті піднімається проблема покращання якості освітньої підготовки майбутніх фахівців технічного профілю в сучасних соціально-економічних умовах. Акцентується увага на необхідності розроблення методологічних підходів для реалізації завдань, що стоять перед вищою школою. Завдяки узагальненню наукових праць учених аналізуються потенційні можливості використання андрагогічного підходу. Зауважується необхідність відповідної підготовки викладачів і студентів до його впровадження в процес професійної підготовки майбутніх фахівців.uk
dc.description.abstractThe article raises the issue of improving the quality of educational training of future technical specialists in modern socio-economic conditions. Emphasis is placed on development of methodological approaches for the implementation of the tasks facing higher education. Due to the generalization of scientific works the potential possibilities of using the andragogical approach are analyzed. The need for appropriate training of teachers and students for its implementation in the process of professional training of future professionals is noted.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.en
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12592
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectандрагогікаuk
dc.subjectандрагогічний підхідuk
dc.subjectprofessional trainingen
dc.subjectandragogyen
dc.subjectandragogical approachen
dc.titleПотенціал андрагогічного підходу до професійної підготовки майбутніх фахівців технічного профілюuk
dc.title.alternativePotential of andragogical approach to professional training of future technical specialistsen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147.091.33
dc.relation.referencesЯшник С. В. Андрагогічний підхід у підготовці керівників до управлінської діяльності. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. 2014. Вип. 199. С. 426-436. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2014_199(1)__69uk
dc.relation.referencesОсвіта дорослих: енциклопедичний словник/ за ред. В.Г.Кременя, Ю.В.Ковбасюка; [упоряд.: Н.Г.Протасов, Ю.О.Молчанова, Т.В.Куренна; ред. рада:В.Г.Кремень, Ю.В.Ковбасюк, Н.Г.Протасова та ін.]; Нац. акад. пед. наук України, Нац. акад. держ. упр. При Президентові України [та ін.]. К.: Основа, 2014. 496 с.вці керівників до управлінської діяльності. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. 2014. Вип. 199. С. 426-436. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2014_199(1)__69uk
dc.relation.referencesБорщ Ж. Андрагогічний підхід до підготовки майбутнього вчителя URL: http://www.ua.z-pdf.ru/7tehnicheskie/982005-1-udk-3782201383-zhanna-borsch-poltava-andragogichniy-pidhid-pidgotovki-maybutnogo-vchitelya-rozkrito-mozhlivosti-zastosuvannya.phpuk
dc.relation.referencesГарань Н., Пінкевич І. Історія становлення андрагогічної концепції. Гуманізація навчально-виховного процесу. 2018. №4. С. 253-264.uk
dc.relation.referencesГерасимова І. Професійна підготовка майбутніх магістрів-педагогів на андрагогічних засадах. Педагогічний часопис Волині. 2018. №1. С. 122-128.uk
dc.relation.referencesДіденко Н.Г. Системний та андрагогічний підходи в системі професійного навчання державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування. ДонДУУ Менеджер. 2017. №3. С.70-76.uk
dc.relation.referencesІзбаш С. Андрагогічний підхід до формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів засобами Google-технологій. Молодь і ринок. 2018. №5. С. 42-48.uk
dc.relation.referencesМаркова Є.Ю., Стрельцова Н.В. Андрагогічна модель освіти як складова сучасної педагогіки/ Актуальні питання освіти і науки. Випуск 2017. С. 167-171. URL: https://culturehealth.org/hogokz_knigi/Arhiv_DOI/09_10.11.2017.HOGOKZ/25.pdfuk
dc.relation.referencesМихайлішин Л. Андрагогічні основи професійного розвитку державних службовців. Демократичне врядування. Науковий вісник. 2013. Вип. 11. URL: http://www.lvivacademy.com/vidavnitstvo_1/visnik11/fail/Myhajlyshyn.pdfuk
dc.relation.referencesОгієнко О. І. Підготовка викладача вищої школи в умовах магістратури: андрагогічний підхід. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2015. № 6. С. 336 – 342.uk
dc.relation.referencesПономаренко О.В. Конкретнонауковий рівень методології дослідження проблеми підготовки майбутніх магістрів психології до професійної діяльності в умовах неформальної освіти / Педагогіка формування творчої особистості у вищий і загальноосвітній школах. 2019. Т. 2, №67. С. 124-130.uk
dc.relation.referencesХвисюк О.М., Марченко В.Г., Касьянова О.М., В. В. Жеребкін, І. А. Жадан, К. І. Бодня, О. В. Грищенко, І. А. Соболєва, О. І. Сергієнко Андрагогічна модель навчання дорослих у системі післядипломної освіти / Медична освіта. 2013. №2. С. 81-84.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію