Питання визначення доступності систем на базі хмарних рішень під час їх розробки
Abstract
SLA або Service Level Agreement – це угода про рівень надання послуги. Одним з ключових елементів SLA є доступність послуги (Service Availability, SA) – час працездатності послуги у відсотках від часу надання послуги. SLA is Service Level Agreement. One of key elements of SLA is Service Availability (SA). Service availability is simply the measure of the service being available and accessible to the customers during the time you promised to keep the service available. It's usually calculated as a percentage. Proposed the method of service availability definition for systems with cloud components from AWS, GCP, Azure and others. Also, system active development lifecycle considered.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39414
View/ Open
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Визначення конкурентоспроможності автосервісних підприємств
Смирнов, Є. В.; Огневий, В. О.; Smyrnov, Ye.; Ohnevyi, V.; Смирнов, Е. В.; Огневой, В. А. (ВНТУ, 2020)Поповнення автопарку України більш сучасними, хоч і, здебільшого, вживаними автомобілями, призводить до збільшення потреб в автосервісних послугах. Це призводить до інтенсивного розвитку ринку автсервісних послуг, створенню ... -
Формування асортименту послуг автосервісних підприємств
Біліченко, В. В.; Гадайчук, М. Ю. (ВНТУ, 2016-03)В статті наведено загальні характеристики поняття «асортимент послуг», розроблено алгоритм формування асортименту для підприємств. Визначено етапи алгоритму та фактори маркетингового середовища, що впливають на них. -
Сертифікація персоналу в галузі готельного бізнесу
Зачиняєва, С. В.; Севастьянов, В. М. (ВНТУ, 2017)В роботі розглянуто стандарти обслуговування готельних послуг в Україні та проблеми сертифікації готельних послуг. Досліджено стандарти обслуговування на прикладі готельноресторанного комплексу "Аристократ", що знаходиться ...