Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗозуля, І. Є.uk
dc.date.accessioned2024-03-18T14:51:51Z
dc.date.available2024-03-18T14:51:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЗозуля І. Є. Викорстання аудіо- та відеоматеріалів у вивченні української мови як іноземної. [Електронний ресурс] / І. Є. Зозуля // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-frtzp/all-frtzp-2022/paper/view/15118.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40053
dc.description.abstractУ роботі розглянуто питання ефективності використання автентичних аудіо- та відеоматеріалів з метою розвитку мовленнєвих навичок у іноземних студентів та лексичних вмінь аудіювання на уроках української мови як іноземної. Узагальнено критерії, що необхідні для вдалого вибору відео. Наведено приклади завдань для роботи з візуальними засобами вивчення мови. Визначено переваги використання автентичних візуальних засобів (створення специфічного мовного середовища, підвищення мотивації, розвиток уваги та пам’яті, ефективне засвоєння матеріалу ) з метою вдосконалення компетенцій студентів.uk
dc.description.abstractThe work considers the effectiveness of the use of authentic audio and video materials in order to develop foreign students’ speech skills and lexical listening skills at the lessons of Ukrainian as a foreign language. The criteria, which are necessary for successful video selection, are summarized. Examples of tasks for working with visual aids for language learning are given. The advantages of using authentic visual aids (creating a specific language environment, increasing motivation, developing attention and memory, effective learning) to improve student competencies are identified.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-frtzp/all-frtzp-2022/paper/view/15118
dc.subjectаудіоматеріалиuk
dc.subjectвідеоматеріалиuk
dc.subjectвізуальні засобиuk
dc.subjectлексичні вмінняuk
dc.subjectукраїнська мова якіноземнаuk
dc.subjectaudio materialsen
dc.subjectvideo materialsen
dc.subjectvisual aidsen
dc.subjectlexical skillsen
dc.subjectUkrainian as a foreign languageen
dc.titleВикорстання аудіо- та відеоматеріалів у вивченні української мови як іноземної.uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc811.161.2:81’373
dc.relation.referencesІванцова О. П. Особливості застосування відеоматеріалів при викладанні іноземних мов у вищих навчальних закладах. Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Філологічні науки. 2014. Книга 3. С.200-202.uk
dc.relation.referencesЯхунов Т. О., Верисокін Ю. І. Типологія кіноінформації та її використання для навчання лексики соціокультурним компонентом. Іноземні мови. 2000. № 3. С. 33–36.uk
dc.relation.referencesШвець Ганна. Теорія і практика навчання укаїнської мови іноземних студентів гуманітарних спеціальностей: монографія. Київ : Фенікс. 2019. 529 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію