dc.contributor.author | Зозуля, І. Є. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-03-18T14:51:51Z | |
dc.date.available | 2024-03-18T14:51:51Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Зозуля І. Є. Викорстання аудіо- та відеоматеріалів у вивченні української мови як іноземної. [Електронний ресурс] / І. Є. Зозуля // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-frtzp/all-frtzp-2022/paper/view/15118. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40053 | |
dc.description.abstract | У роботі розглянуто питання ефективності використання автентичних аудіо- та відеоматеріалів з метою розвитку мовленнєвих навичок у іноземних студентів та лексичних вмінь аудіювання на уроках української мови як іноземної. Узагальнено критерії, що необхідні для вдалого вибору відео. Наведено приклади завдань для роботи з візуальними засобами вивчення мови. Визначено переваги використання автентичних візуальних засобів (створення специфічного мовного середовища, підвищення мотивації, розвиток уваги та пам’яті, ефективне засвоєння матеріалу ) з метою вдосконалення компетенцій студентів. | uk |
dc.description.abstract | The work considers the effectiveness of the use of authentic audio and video materials in order to develop foreign students’ speech skills and lexical listening skills at the lessons of Ukrainian as a foreign language. The criteria, which are necessary for successful video selection, are summarized. Examples of tasks for working with visual aids for language learning are given. The advantages of using authentic visual aids (creating a specific language environment, increasing motivation, developing attention and memory, effective learning) to improve student competencies are identified. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-frtzp/all-frtzp-2022/paper/view/15118 | |
dc.subject | аудіоматеріали | uk |
dc.subject | відеоматеріали | uk |
dc.subject | візуальні засоби | uk |
dc.subject | лексичні вміння | uk |
dc.subject | українська мова якіноземна | uk |
dc.subject | audio materials | en |
dc.subject | video materials | en |
dc.subject | visual aids | en |
dc.subject | lexical skills | en |
dc.subject | Ukrainian as a foreign language | en |
dc.title | Викорстання аудіо- та відеоматеріалів у вивченні української мови як іноземної. | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 811.161.2:81’373 | |
dc.relation.references | Іванцова О. П. Особливості застосування відеоматеріалів при викладанні іноземних мов у вищих навчальних
закладах. Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Філологічні науки. 2014. Книга 3. С.200-202. | uk |
dc.relation.references | Яхунов Т. О., Верисокін Ю. І. Типологія кіноінформації та її використання для навчання лексики
соціокультурним компонентом. Іноземні мови. 2000. № 3. С. 33–36. | uk |
dc.relation.references | Швець Ганна. Теорія і практика навчання укаїнської мови іноземних студентів гуманітарних спеціальностей:
монографія. Київ : Фенікс. 2019. 529 с. | uk |