Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorНесен, Л. М.uk
dc.contributor.authorНесен, В. В.uk
dc.contributor.authorМигидюк, Н. Р.uk
dc.contributor.authorДмитрищак, В. В.uk
dc.date.accessioned2024-03-20T14:22:51Z
dc.date.available2024-03-20T14:22:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationПрактичне використанням моделі конкурентно-стратегічного бенчмаркінгу для генерування інноваційної ідеї та здійснення ринкового позиціонування інноваційної продукції [Електронний ресурс] / Л. М. Несен, В. В. Несен, Н. Р. Мигидюк, В. В. Дмитрищак // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2022/paper/view/15979.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40371
dc.description.abstractВ статті висвітлена проблема генерування інноваційних ідей, досліджені мотиви та методи вирішення вказаної маркетингової задачі. Більш детально розтлумачена модель конкурентно-стратегічного бенчмаркінгу; продемонстровано її застосування для формування ідеї інноваційного утеплювача ековати. Запропонована ринкова позиція для даного інноваційного теплоізоляційного матеріалу.uk
dc.description.abstractThe article highlights the problem of generating innovative ideas, explores the motives and methods of solving this marketing problem. The model of competitive-strategic benchmarking is explained in more detail; its application for the formation of the idea of an innovative insulator - ecowool is demonstrated. The market position for this innovative heatinsulating material is offered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2022/paper/view/15979
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectмаркетинг інноваційuk
dc.subjectгенерування ідейuk
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectринкове позиціонуванняuk
dc.subjectinnovationen
dc.subjectmarketing of innovationen
dc.subjectgeneration of ideaen
dc.subjectbenchmarkingen
dc.subjectmarket positioningen
dc.titleПрактичне використанням моделі конкурентно-стратегічного бенчмаркінгу для генерування інноваційної ідеї та здійснення ринкового позиціонування інноваційної продукціїuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc65.011.1
dc.relation.referencesОсновне методы поиска идей для инноваций. Инновационное брокерство и триз [Електронний ресурс] / Umteam : вебсайт. – Режим доступу: https://umteam.ru/osnovnye-metody-poiska-idei-dlya-innovacii-innovacionnoe-brokerstvo-i-triz/ .
dc.relation.referencesСавицька Н. Л. Бенчмаркінг як інформаційна складова товарної інноваційної політики [Електронний ресурс]: електронний журнал / Н. Л. Савицька, О. В Негус, Є. В. Махиня // Ефективна економіка. – 2017 – №1. – Режим доступу до журн. : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5405 .uk
dc.relation.referencesПерерва П. Г. Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг/ П. Г. Перерва, Н. П. Ткачова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 4(1). – С. 55-66.uk
dc.relation.referencesСтратегічне управління : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Уклад.:О. М.Тищенко, В. О. Могилко, І. А. Дмитрієв, Р. В. Сагайдак-Нікітюк, І. Ю. Шевченко, О. А. Ященко –Х.: ХНАДУ, 2016. – 252 с.uk
dc.relation.referencesМитюшкин Ю.И. Soft Computing: идентификация закономерностей нечёткими базами знаний / Ю. И. Митюшкин, Б. И. Мокин, А. П. Ротштейн. – Вінниця: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2002. – 145 с.ru
dc.relation.referencesНесен Л. М. Еколого-економічна оцінка теплоізоляційного матеріалу «Екофібер» / Л. М. Несен, О. Г. Ракушняк // Будівництво України. – 2007. – №5. – С. 30-33.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію