Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлимчук, А. М.uk
dc.contributor.authorМельник, О. Д.uk
dc.contributor.authorKlymchuk, A.en
dc.contributor.authorMelnyk, O.en
dc.date.accessioned2024-03-21T14:06:50Z
dc.date.available2024-03-21T14:06:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКлимчук А. М. Software module of accounting and forecasting for solving the problem of purchasing flowers [Electronic resource] / А. М. Климчук, О. Д. Мельник // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2022/paper/view/16067.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40541
dc.description.abstractThe successful operation of companies in the field of sales requires the implementation of such a management function as forecasting. The problem of creating a software product to facilitate the control of personal finances when buying flowers is studied. Directions and approaches to the design and development of a new software module for effective accounting of personal finances are identified, which will optimize the level of costs based on statistical data on prices for goods in online stores.en
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2022/paper/view/16067
dc.subjectaccountingen
dc.subjectforecastingen
dc.subjectonline storeen
dc.titleSoftware module of accounting and forecasting for solving the problem of purchasing flowersen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc519.87
dc.relation.referencesEpifanova I. Yu., Dzhedzhula VV Fundamentals of modern business // Workshop, Vinnytsia, 2011.en
dc.relation.referencesSales forecasting methods [Electronic resource] - Access mode: newground.ru> upriod / vensel / doki / r5-p2-3.docen
dc.relation.referencesPrice Collection [Electronic resource] - Access mode: https://www.ilo.org/public/english/bureau/stat/download/cpi/ch6.pdfen
dc.relation.referencesSpiro Rosanne, Stanton William, Rich Tregori. Sales management. - Moscow: Grebennikov Publishing House, 2007en
dc.relation.referencesMA Solony, IR Arsenyuk Comparative analysis of approaches to the development of the forecasting module for the mobile application of the online store // Proceedings of the XLIX scientific and technical conference of VNTU. Vinnytsia, 2020 .http://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle /123456 789/29506/8989.pdf? sequence = 3en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію