dc.contributor.author | Штофель, Д. Х. | uk |
dc.contributor.author | Матвійчук, В. Л. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-03-25T10:56:22Z | |
dc.date.available | 2024-03-25T10:56:22Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Штофель Д. Х. Мнемонічні особливості опанування ієрогліфічної писемності на початковому етапі вивчення китайської мови [Електронний ресурс] / Д. Х. Штофель, В. Л. Матвійчук // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-inkonf/all-inkonf-2022/paper/view/16034. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40699 | |
dc.description.abstract | В роботі запропоновано мнемонічний підхід до вивчення ієрогліфічних знаків китайської мови на основі
фразових або графічних образів з використанням набору базових ієрогліфічних ключів, що може використову-
ватись при вивченні китайської мови в Інституті Конфуція ВНТУ. | uk |
dc.description.abstract | The paper shares the mnemonic approach to the learning process of Chinese hieroglyph characters using phrasal
or pictographic images on the basis of a set of basic hieroglyphic keys. This approach may be used while learning Chinese
at the Confucius Institute of VNTU. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-inkonf/all-inkonf-2022/paper/view/16034 | |
dc.subject | китайська мова | uk |
dc.subject | ієрогліфічне письмо | uk |
dc.subject | вивчення мови | uk |
dc.subject | Інститут Конфуція | uk |
dc.subject | Chinese language | en |
dc.subject | hieroglyphic script | en |
dc.subject | language learning | en |
dc.subject | Confucius Institute | en |
dc.title | Мнемонічні особливості опанування ієрогліфічної писемності на початковому етапі вивчення китайської мови | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.relation.references | Лавренчук М. А. Психолого-педагогічні особливості опанування китайською ієрогліфікою.
Science, innovations and education: problems and prospects : Proceedings of X International Scientific and
Practical Conference. May 4-6, 2022. Tokyo : CPN Publishing Group, 2022. P. 476–480. | uk |
dc.relation.references | Мнемоніка. Словник іншомовних слів. URL : https://www.jnsm.com.ua/cgibin/
u/book/sis.pl?Article=12330&action=show (дата звернення 27.05.2022) | uk |
dc.relation.references | Standard Course HSK 1. Beijing : Language and Culture University Press, 2014. 129 p. | en |
dc.relation.references | Колодко С. А. Китайсько-український словник. 80 000 слів. К. : Консультант, 2004. 1176 с. | uk |
dc.relation.references | Ільченко А. Р. Сучасні підходи, методи та прийоми викладання китайської мови в контексті ро-
звитку здібностей до запам‘ятовування ієрогліфів. Сходознавство. Актуальність та перспективи :
тези доповідей І Міжнародної науково-методичної конференції. 20 березня 2020 р. – Х. : ХНПУ
ім. Г. С. Сковороди, 2020. С. 61–63. | uk |
dc.relation.references | Сергеєв М. Г., Капінос І. О., Мажара А. А. Методика вивчення ієрогліфіки, запам’ятовування та
аналітичні здібності людини. Педагогіка здоров’я : збірник наукових праць ІХ Всеукраїнської науково-
практичної конференції. 27-28 вересня 2019 р. Чернігів, 2019. С. 203–205. | uk |