Огляд геймифікованих застосунків для вивчення математики
dc.contributor.author | Чверкун-Капуш, М. О. | uk |
dc.contributor.author | Петришин, С. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-03-26T14:04:13Z | |
dc.date.available | 2024-03-26T14:04:13Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Чверкун-Капуш М. О. Огляд геймифікованих застосунків для вивчення математики [Електронний ресурс] / М. О. Чверкун-Капуш, С. І. Петришин // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2023/paper/view/18843. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41061 | |
dc.description.abstract | У даній роботі проаналізовано застосування гейміфікації у контексті навчання математики. Розглянуто різні гейміфіковані застосунки, що використовуються для покращення процесу вивчення математики, зокрема в початковій та середній школі. Огляд включає аналіз різних педагогічних технологій, які використовуються для створення гейміфікованих середовищ навчання, таких як віртуальні світи, інтерактивні завдання та виклики, системи винагород та співробітництва. Дослідження в області гейміфікації математики надають перспективи щодо покращення мотивації, залученості та результатів навчання учнів у математиці. | uk |
dc.description.abstract | This review paper analyzes the application of gamification in the context of mathematics education. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2023/paper/view/18843 | |
dc.subject | гейміфікація | uk |
dc.subject | математика | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | педагогічні технології | uk |
dc.subject | gamification | uk |
dc.subject | mathematics | uk |
dc.subject | learning | uk |
dc.subject | educational technologies | uk |
dc.title | Огляд геймифікованих застосунків для вивчення математики | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.421.6 | |
dc.relation.references | , . . (2015). ' . ' , 55-84. , ., , ., , ., , . (2013). : . (iJET), 8(2), 22-35. , ., , . (2019). : . , 45, 191-210. , . ., , . ., -, ., , ., , . . (2012). ' . ' , 59(2), 661-686. , . ., , . ., , . ., , . . (2017). . , , 22(2), 239-265. |