• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

The importance of digital marketing for business development

Author
Shalak, R. V.
Slobodianiuk, А. А.
Шалак, Р. В.
Слободянюк, А. А.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ІМ [541]
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024) [180]
Abstract
In recent years, the development of digital marketing has opened up new perspectives for enterprises in the field of effective attraction and retention of the target audience`s attention. This article discusses the key role of digital strategies in determining the optimal communication channels, analyzing market trends and maintaining customer relations. It also provides a historical outline of the formation and evolution of the concept of “digital marketing”, reflecting the growing interest in digital technologies among professionals and business leaders. The impact of digital marketing on the modern business environment, highlighting key aspects and identifying strategies for successful implementation in corporate structures are analyzed.
 
В останні роки розвиток цифрового маркетингу відкрив нові перспективи для підприємств у сфері ефективного залучення та утримання уваги цільової аудиторії. У статті розглядається ключова роль цифрових стратегій у визначенні оптимальних комунікаційних каналів, аналізі ринкових тенденцій та підтримці зв`язку з клієнтами. Також надається історичний нарис формування та еволюції концепції “цифровий маркетинг”, відображаючи зростаючий інтерес до цифрових технологій серед фахівців та керівників підприємств. Аналізується вплив цифрового маркетингу на сучасну бізнес-середу, акцентуючи ключові аспекти та визначаючи стратегії успішної імплементації в корпоративних структурах.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41406
View/Open
147496.pdf (276.2Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ