Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorShalak, R. V.en
dc.contributor.authorSlobodianiuk, А. А.en
dc.contributor.authorШалак, Р. В.uk
dc.contributor.authorСлободянюк, А. А.uk
dc.date.accessioned2024-04-10T06:53:43Z
dc.date.available2024-04-10T06:53:43Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationShalak R., Slobodianiuk, А. А. Advertising as a means of impact on consumer behaviour. Матеріали LIIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20467.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41412
dc.description.abstractIn today`s world, advertising is undoubtedly one of the main drivers of trade. Thanks to advertising, we can learn about new products and services and draw our own conclusions based on the information provided. Whether we realize it or not, advertising has a direct impact on consumer choice. Consumers are generally reluctant to admit that their purchasing behavior is the result of some psychological influence advertising, even targeted programming. It seems to them that the need for the product they are buying existed long before they learned about it advertising. Therefore, this topic is extremely important today.en
dc.description.abstractУ сучасному світі реклама, безсумнівно, є одним з головних рушіїв торгівлі. Завдяки рекламі ми можемо дізнаватися про нові товари та послуги і робити власні висновки на основі наданої інформації. Незалежно від того, усвідомлюємо ми це чи ні, реклама має безпосередній вплив на споживчий вибір. Споживачі, як правило, неохоче визнають, що їхня купівельна поведінка є результатом певного психологічного впливу реклами, навіть цілеспрямованого програмування. Їм здається, що потреба в товарі, який вони купують, існувала задовго до того, як вони дізналися про нього з реклами. Тому ця тема є надзвичайно важливою сьогодні.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20467
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectпокупціuk
dc.subjectповедінкаuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectінформаційний простірuk
dc.subjectвпливuk
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectbuyersen
dc.subjectbehavioren
dc.subjectmarketen
dc.subjectinformation spaceen
dc.subjectinfluenceen
dc.titleAdvertising as a means of impact on consumer behaviouren
dc.typeThesis
dc.identifier.udc[366.1:659.1](043.2)=111
dc.relation.referencesBiliavska Yuliia. Consumers’ Behavior as a Driver of Retail Trends. URL: https://journals.knute.edu.ua/scientiafructuosa/article/view/1838 (дата звернення 14.03.24)en
dc.relation.referencesYevtushevska O. Peculiarities of Consumer Behavior on the Market in Modern Conditions. URL : http://www.investplan.com.ua/pdf/20_2016/6.pdf (дата звернення 14.03.24)en
dc.relation.referencesОкландер Ігор. Хорор маркетинг: модель впливу на споживачів. URL : https://ir.kneu.edu.ua/items/47ff08be-f48e-4924- a0bf-cf32f9b8903b (дата звернення 14.03.24)uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2785-1783 


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію