Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВойтків, С. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-29T19:31:36Z
dc.date.available2024-04-29T19:31:36Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationВойтків С. В. Застосування ТРВЗ для створення інноваційних рішень у сфері автобусобудування. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2024/paper/view/20285.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41582
dc.description.abstractНа основі ідеального кінцевого результату теорії вирішення винахідницьких задач сформована ідеальна компонувальна схема міських низькопідлогових автобусів, тролейбусів та електробусів. Визначені основні протиріччя, пов’язані з компонуванням двох їх визначальних частин: передньої – відділення водія, повністю відокремленого від пасажирського салону, та задньої – моторного або технічного відсіку і частини пасажирського салону з високим рівнем підлоги. Наведені варіанти усунення основних протиріч у процесі компонування відділення водія методами теорії рішення винахідницьких задач.uk
dc.description.abstractOn the basis of the ideal final result of the theory of solving inventive problems, an ideal layout scheme of city low-floor buses, trolleybuses and electric buses was formed. The main contradictions related to the layout of their two defining parts are identified: the front one is the driver's compartment, completely separated from the passenger compartment, and the rear one is the engine or technical compartment and part of the passenger compartment with a high floor level. Options for eliminating the main contradictions in the process of arranging the driver's compartment using the methods of the theory of solving inventive problems are given.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2024/paper/view/20285
dc.subjectтеорія рішення винахідницьких задачuk
dc.subjectідеальний кінцевий результатuk
dc.subjectідеальна компонувальна схема автобусаuk
dc.subjectінноваційне рішенняuk
dc.subjectвідокремлене відділення водіяuk
dc.subjectкоефіцієнт площі відділення водіяuk
dc.subjecttheory of solving inventive problemsen
dc.subjectdeal final resulten
dc.subjectideaen
dc.titleЗастосування ТРВЗ для створення інноваційних рішень у сфері автобусобудуванняuk
dc.typeThesis
dc.relation.referencesОрлов М. А. Основы классической ТРИЗ. Практическое руководство для изобретательного мышления. М. : СОЛОН-ПРЕСС. 2006. 432 с.ru
dc.relation.referencesПетров В. Теория решения изобретательских задач - ТРИЗ. Учебник по дисциплине "Алгоритмы решения нестандартных задач". М. : СОЛОН-ПРЕСС. 2018. 500 с.ru
dc.relation.referencesЄдині технічні приписи щодо офіційного затвердження транспортних засобів категорій М2 та М3 стосовно їхньої загальної конструкції : Правила ЕЭК ООН № 107-02. [Чинний з 01.07.2009]. ООН, 2011.uk
dc.relation.referencesАвтобус міський типу "Маршрутне таксі". Войтків С. В., Войтків О. С. : пат. 5488 Україна : МПК 12-08. № 2001060576 ; заявл. 06.06.2001 ; опубл. 17.12.2001, Бюл. № 11.uk
dc.relation.referencesAlstom. Designing fluidity. Here is Aptis. URL: https://www.behance.net/gallery/70861053/ALSTOM-E-bus-Aptis (дата звернення 24.09.3019 р).en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію