dc.contributor.author | Войтків, С. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-29T19:31:36Z | |
dc.date.available | 2024-04-29T19:31:36Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Войтків С. В. Застосування ТРВЗ для створення інноваційних рішень у сфері автобусобудування. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2024/paper/view/20285. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41582 | |
dc.description.abstract | На основі ідеального кінцевого результату теорії вирішення винахідницьких задач сформована ідеальна компонувальна схема міських низькопідлогових автобусів, тролейбусів та електробусів. Визначені основні протиріччя, пов’язані з компонуванням двох їх визначальних частин: передньої – відділення водія, повністю відокремленого від пасажирського салону, та задньої – моторного або технічного відсіку і частини пасажирського салону з високим рівнем підлоги. Наведені варіанти усунення основних протиріч у процесі компонування відділення водія методами теорії рішення винахідницьких задач. | uk |
dc.description.abstract | On the basis of the ideal final result of the theory of solving inventive problems, an ideal layout scheme of city low-floor buses, trolleybuses and electric buses was formed. The main contradictions related to the layout of their two defining parts are identified: the front one is the driver's compartment, completely separated from the passenger compartment, and the rear one is the engine or technical compartment and part of the passenger compartment with a high floor level. Options for eliminating the main contradictions in the process of arranging the driver's compartment using the methods of the theory of solving inventive problems are given. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2024/paper/view/20285 | |
dc.subject | теорія рішення винахідницьких задач | uk |
dc.subject | ідеальний кінцевий результат | uk |
dc.subject | ідеальна компонувальна схема автобуса | uk |
dc.subject | інноваційне рішення | uk |
dc.subject | відокремлене відділення водія | uk |
dc.subject | коефіцієнт площі відділення водія | uk |
dc.subject | theory of solving inventive problems | en |
dc.subject | deal final result | en |
dc.subject | idea | en |
dc.title | Застосування ТРВЗ для створення інноваційних рішень у сфері автобусобудування | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.relation.references | Орлов М. А. Основы классической ТРИЗ. Практическое руководство для изобретательного мышления. М. : СОЛОН-ПРЕСС. 2006. 432 с. | ru |
dc.relation.references | Петров В. Теория решения изобретательских задач - ТРИЗ. Учебник по дисциплине "Алгоритмы решения нестандартных задач". М. : СОЛОН-ПРЕСС. 2018. 500 с. | ru |
dc.relation.references | Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження транспортних засобів категорій М2 та М3 стосовно їхньої загальної конструкції : Правила ЕЭК ООН № 107-02. [Чинний з 01.07.2009]. ООН, 2011. | uk |
dc.relation.references | Автобус міський типу "Маршрутне таксі". Войтків С. В., Войтків О. С. : пат. 5488 Україна : МПК 12-08. № 2001060576 ; заявл. 06.06.2001 ; опубл. 17.12.2001, Бюл. № 11. | uk |
dc.relation.references | Alstom. Designing fluidity. Here is Aptis. URL: https://www.behance.net/gallery/70861053/ALSTOM-E-bus-Aptis (дата звернення 24.09.3019 р). | en |