• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет машинобудування та транспорту (2024)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет машинобудування та транспорту (2024)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Система модульно-уніфікованих мостів для повнопривідних військових автомобільних шасі, створених на основі ТРВЗ

Автор
Войтків, С. В.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет машинобудування та транспорту (2024) [84]
Анотації
На основі застосування теорії рішення винахідницьких задач розроблені інноваційні компонувальні схеми модульно-уніфікованих незалежних підвісок керовано-тягових, тягових та тягово-керованих мостів одного типорозміру з допустимими навантагами у діапазоні 3000-9000 кГс для створення базових автомобільних повнопривідних колісних шасі з різними колісними формулами і повними масами понад 6000 кг.. Визначені основні протиріччя, пов’язані з створенням лише одного типорозміру незалежних підвісок коліс та наведені варіанти їх усунення.
 
On the basis of the application of the theory of solving inventive problems, innovative layout schemes of modular-unified independent suspensions of controlled-traction, traction and traction-controlled bridges of the same size with permissible loads in the range of 3000-9000 kHz have been developed for the creation of basic automobile all-wheel drive wheeled chassis with different wheel formulas and with total weights of more than 6000 kg. The main contradictions associated with the creation of only one standard size of independent wheel suspensions are determined and options for their elimination are given.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41583
Відкрити
20401.pdf (349.9Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ