Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВойтків, С. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-29T19:31:36Z
dc.date.available2024-04-29T19:31:36Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationВойтків С. В. Система модульно-уніфікованих мостів для повнопривідних військових автомобільних шасі, створених на основі ТРВЗ. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2024/paper/view/20401.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41583
dc.description.abstractНа основі застосування теорії рішення винахідницьких задач розроблені інноваційні компонувальні схеми модульно-уніфікованих незалежних підвісок керовано-тягових, тягових та тягово-керованих мостів одного типорозміру з допустимими навантагами у діапазоні 3000-9000 кГс для створення базових автомобільних повнопривідних колісних шасі з різними колісними формулами і повними масами понад 6000 кг.. Визначені основні протиріччя, пов’язані з створенням лише одного типорозміру незалежних підвісок коліс та наведені варіанти їх усунення.uk
dc.description.abstractOn the basis of the application of the theory of solving inventive problems, innovative layout schemes of modular-unified independent suspensions of controlled-traction, traction and traction-controlled bridges of the same size with permissible loads in the range of 3000-9000 kHz have been developed for the creation of basic automobile all-wheel drive wheeled chassis with different wheel formulas and with total weights of more than 6000 kg. The main contradictions associated with the creation of only one standard size of independent wheel suspensions are determined and options for their elimination are given.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2024/paper/view/20401
dc.subjectтеорія рішення винахідницьких задачuk
dc.subjectповнопривідний вантажний автомобільuk
dc.subjectнезалежна підвіска колісuk
dc.subjectбазове повнопривідне шасіuk
dc.subjectмодульна уніфікація підвісок колісuk
dc.subjecttheory of solving inventive problemsen
dc.subjectfour-wheel drive trucken
dc.subjectindependent wheel suspensionen
dc.titleСистема модульно-уніфікованих мостів для повнопривідних військових автомобільних шасі, створених на основі ТРВЗuk
dc.typeThesis
dc.relation.referencesВойтків С. В. Концепція створення типорозмірного ряду повнопривідних колісних шасі. Наукові праці Міжнародної науково-практичної конференції до Дня автомобіліста та дорожника "Сучасні технології в автомобілебудуванні, транспорті та при підготовці фахівців", 23-25 жовтня 2023 р. Харків : ХНАДУ, 2023. С. 83-86.uk
dc.relation.referencesВойтків С. В. Концепція формування типажу базових автомобільних шасі військової техніки. Збірник тез доповідей ІІ-ої Міжнародної науково-технічної конференції "Перспективи розвитку машинобудування та транспорту - 2021" (13-15 травня 2021 року). Вінниця, 2021. С 456-457.uk
dc.relation.referencesПетров В. Теория решения изобретательских задач - ТРИЗ. Учебник по дисциплине "Алгоритмы решения нестандартных задач". М. : СОЛОН-ПРЕСС, 2018. 500 с.uk
dc.relation.referencesОрлов М. Первичные инструменты ТРИЗ. Справочник практика. М. : СОЛОН-ПРЕСС. 2010. 128 с.ru
dc.relation.referencesIndependent Front Suspension (IFS). URL: https://bristaxle.com/products/independent-front-suspension/ (дата звернення 11.03 2024).en
dc.relation.referencesВойтків С. В. Система модульного проектування автомобільних шасі з кабіною. Матеріали XLІX науково-технічної конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ-2020). 18-29 травня 2020 року. Збірник доповідей. Вінниця. ВНТУ, 2020. С. 3267-3269.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію