Система модульно-уніфікованих мостів для повнопривідних військових автомобільних шасі, створених на основі ТРВЗ
Анотації
На основі застосування теорії рішення винахідницьких задач розроблені інноваційні компонувальні схеми модульно-уніфікованих незалежних підвісок керовано-тягових, тягових та тягово-керованих мостів одного типорозміру з допустимими навантагами у діапазоні 3000-9000 кГс для створення базових автомобільних повнопривідних колісних шасі з різними колісними формулами і повними масами понад 6000 кг.. Визначені основні протиріччя, пов’язані з створенням лише одного типорозміру незалежних підвісок коліс та наведені варіанти їх усунення. On the basis of the application of the theory of solving inventive problems, innovative layout schemes of modular-unified independent suspensions of controlled-traction, traction and traction-controlled bridges of the same size with permissible loads in the range of 3000-9000 kHz have been developed for the creation of basic automobile all-wheel drive wheeled chassis with different wheel formulas and with total weights of more than 6000 kg. The main contradictions associated with the creation of only one standard size of independent wheel suspensions are determined and options for their elimination are given.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41583