• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2024)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2024)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Інформаційна технологія моделювання ігрової ситуації в розподілених масштабованих системах

Автор
Загнітко, В. М.
Колесницький, О. К.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2024) [150]
Анотації
Дана робота присвячена вивченню та аналізу інформаційної технології моделювання ігрової ситуації в розподілених масштабованих системах. У контексті зростаючої популярності віртуальної реальності та онлайн-ігор, це дослідження спрямоване на розробку та оптимізацію технологічних рішень, які дозволяють створювати та управляти ігровими сценаріями у розподілених мережах. Основний акцент робиться на аналізі ефективності та можливостях застосування інформаційних технологій для моделювання складних ігрових ситуацій з використанням розподілених обчислювальних ресурсів. Результати дослідження можуть мати важливе значення для подальшого розвитку онлайн-ігор та віртуальної взаємодії, забезпечуючи нові можливості для гравців у створенні та дослідженні ігрових віртуальних світів.
 
This work is devoted to the study and analysis of information technology for modeling game situations in distributed scalable systems. In the context of the growing popularity of virtual reality and online games, this research aims to develop and optimize technological solutions that will allow creating and managing game scenarios in distributed networks. The main emphasis is on the analysis of the effectiveness and possibilities of using information technologies for modeling complex game situations using distributed computing resources. The results of the study can be important for the further development of online games and virtual interaction, providing new opportunities for players to create and explore game virtual worlds.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41709
Відкрити
20543.pdf (145.3Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ