Аналіз командної роботи учнівських груп ігрового навчання на платформі unispher
Автор
Давид Ар'є
Квєтний, Р. Н.
Бісікало, О. В.
Софина, О. Ю.
Буняк, Ю. А.
Дата
2024Metadata
Показати повну інформаціюАнотації
Розглянуто аналіз успішності навчання груп студентів, які беруть участь в ігровій формі
навчання. Мета аналізу – оцінити командну роботу групи студентів за допомогою динаміки оцінок.
Оцінки моделюються як самооцінки студентів, оцінки всередині групи та оцінки, отримані завдяки
зусиллям викладачів і наставників. Оцінювання здійснюється на основі середніх значень оцінок у
ковзному вікні, тренду оцінок та кореляції вибірок оцінок. Динаміка тренду відстежує зміни середніх
оцінок групи та оцінок її студентів. Кореляція відображає зв'язок між середніми оцінками групи та
оцінками кожного студента в групі. An analysis of the educational performance of groups of students engaging in playful learning is
considered. The goal of the analysis is to assess the teamwork of a group of students using grade dynamics.
The grades are simulated as students' self-grades, grades within the group, and grades obtained under the efforts
of teachers and mentors. The assessment is made based on the mean values of grades, the trend of grades, and
the correlation of grade samples in a sliding window. The trend dynamics tracks changes in the mean grades
of the group and the grades of its students. The correlation reflects the relationship between the mean grades
of the group and the grades of each student in the group.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41729