• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2024)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2024)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Аналіз командної роботи учнівських груп ігрового навчання на платформі unispher

Автор
Давид Ар'є
Квєтний, Р. Н.
Бісікало, О. В.
Софина, О. Ю.
Буняк, Ю. А.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2024) [150]
Анотації
Розглянуто аналіз успішності навчання груп студентів, які беруть участь в ігровій формі навчання. Мета аналізу – оцінити командну роботу групи студентів за допомогою динаміки оцінок. Оцінки моделюються як самооцінки студентів, оцінки всередині групи та оцінки, отримані завдяки зусиллям викладачів і наставників. Оцінювання здійснюється на основі середніх значень оцінок у ковзному вікні, тренду оцінок та кореляції вибірок оцінок. Динаміка тренду відстежує зміни середніх оцінок групи та оцінок її студентів. Кореляція відображає зв'язок між середніми оцінками групи та оцінками кожного студента в групі.
 
An analysis of the educational performance of groups of students engaging in playful learning is considered. The goal of the analysis is to assess the teamwork of a group of students using grade dynamics. The grades are simulated as students' self-grades, grades within the group, and grades obtained under the efforts of teachers and mentors. The assessment is made based on the mean values of grades, the trend of grades, and the correlation of grade samples in a sliding window. The trend dynamics tracks changes in the mean grades of the group and the grades of its students. The correlation reflects the relationship between the mean grades of the group and the grades of each student in the group.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41729
Відкрити
20390.pdf (361.9Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ