Еквівалентні моделі «смуг забування»
Автор
Мокін, Б. І.
Войцеховська, О. О.
Пасєка, Б. В.
Шалагай, Д. О.
Дата
2024Metadata
Показати повну інформаціюАнотації
У роботі представлено метод ідентифікації синтезованих в попередніх роботах авторів еквівалентних математичних моделей верхніх меж «смуг забування» для людей з відмінною, доброю, посередньою, поганою та дуже поганою пам’яттю. Створено Python-програми для реалізації розробленого методу ідентифікації верхніх меж «смуг забування». Запропоновано алгоритм віднесення конкретних людей до однієї із «смуг забування», визначених авторами для людей з відмінною, доброю, посередньою, поганою та дуже поганою пам’яттю. The paper presents a method of identifying equivalent mathematical models of the upper bordes of the "bands of forgetting" synthesized in previous works by the authors for people with excellent, good, average, bad and very bad memory. Python programs were created to implement the developed method of identifying the upper bordes of the "bands of forgetting". An algorithm for assigning specific people to one of the "bands of forgetting" defined by the authors for people with excellent, good, average, bad and very bad memory is proposed.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41731
Відкрити
Пов'язані елементи
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Ідентифікація еквівалентної моделі процесу забування знань в кожній зі «смуг абування»
Мокін, Б. І.; Мокін, О. Б.; Войцехівська, О. О.; Пасєка, Б. В.; Mokin, B.; Mokin, O.; Voytsehivska, O.; Pasieka, B. (ВНТУ, 2024)Показано, що впродовж достатньо значного відрізку часу групою науковців Вінницького націона-льного технічного університету за програмою роботи науково-дослідної лабораторії «Проблем вищої школи» (НДЛ ПВШ), яку створено ... -
Ідентифікація математичної моделі процесу забування знань, отриманих студентом на лекції
Мокін, Б. І.; Войцеховська, О. О.; Лебухорський, А. І. (ВНТУ, 2020)Представлено результати ідентифікації математичної моделі процесу забування знань, отриманих студентом на лекції, реалізованої у відносному часі, яка містить три основні параметри, один із яких ... -
Удосконалення ймовірнісної математичної моделі процесу забування інформації, отриманої студентом на лекції
Мокін, Б. І.; Войцеховська, О. О.; Мокин, Б. И.; Войцеховская, О. А.; Mokin, B. I.; Voitsekhovska, O. O. (ВНТУ, 2019)Удосконалено математичну модель «кривої забування», породженої Г. Еббінгаузом. В удосконале-ній моделівраховано і синергетичну складову, що уповільнює процес забування за рахунок внутріш-ньої роботи мозку у той ...