Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШаргало, Д. В.uk
dc.contributor.authorКрилик, Л. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:17:40Z
dc.date.available2024-04-30T07:17:40Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationШаргало Д. В., Крилик Л. В. Перспективи розробки інформаційної технології управління відносинами з клієнтами. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20386.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41766
dc.description.abstractВ роботі проведено аналіз сучасних систем управління відносинами з клієнтами (CRM) та визначено ключові напрямки для розвитку нових інформаційних технологій в цій сфері. Встановлено, що багато існуючих CRM-систем обмежуються стандартним набором функцій, які не враховують специфіку різноманітних бізнес-моделей та не забезпечують достатньої гнучкості для адаптації під унікальні вимоги кожного підприємства. Нова інформаційна технологія сприятиме вирішенню цих проблем, забезпечуючи індивідуалізовані можливості для глибокого аналізу даних, автоматизації маркетингових кампаній та персоналізації комунікацій з клієнтами.uk
dc.description.abstractThe paper analyzes modern customer relationship management (CRM) systems and identifies key directions for the development of new information technologies in this area. It was established that many existing CRM systems are limited to a standard set of functions that do not take into account the specifics of various business models and do not provide sufficient flexibility to adapt to the unique requirements of each enterprise. New information technology will contribute to solving these problems, providing individualized opportunities for deep data analysis, automation of marketing campaigns and personalization of communications with customers.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20386
dc.subjectуправління відносинами з клієнтамиuk
dc.subjectCRMuk
dc.subjectінформаційна технологіяuk
dc.subjectавтоматизаціяuk
dc.subjectперсоналізаціяuk
dc.subjectаналіз данихuk
dc.subjectcustomer relationship managementen
dc.subjectCRMen
dc.subjectinformation technologyen
dc.subjectautomationen
dc.subjectpersonalizationen
dc.subjectdata analysisen
dc.titleПерспективи розробки інформаційної технології управління відносинами з клієнтамиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.42
dc.relation.referencesЩо таке СРМ система та як вона працює [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.creatio.com/ua/crm/whatis-crm (дата звернення: 10.03.2024). − Назва з екрана.uk
dc.relation.referencesFatouretchi Max. The Art of CRM: Proven strategies for modern customer relationship management / Max Fatouretchi. − Packt publishing ltd: BIRMINGHAM - MUMBAI, 2019. − 335 р.en
dc.relation.referencesSalesforce [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.salesforce.com (дата звернення: 10.03.2024). − Назва з екранаen
dc.relation.referencesZoho CRM [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.zoho.com (дата звернення: 10.03.2024). − Назва з екрана.en
dc.relation.referencesMicrosoft Dynamics 365 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://learn.microsoft.com/uk-ua/dynamics365/getstarted/intro-crossapp-index (дата звернення: 10.03.2024). − Назва з екрана.en
dc.relation.referencesHubSpot [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.hubspot.com (дата звернення: 10.03.2024). − Назва з екрана.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію