Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorФоркалюк, М. С.uk
dc.contributor.authorБісікало, О. В.uk
dc.contributor.authorForkaliuk, M.en
dc.contributor.authorBisikalo, O.en
dc.date.accessioned2024-04-30T07:18:20Z
dc.date.available2024-04-30T07:18:20Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationФоркалюк М. С., Бісікало О. В. Simulation model of a finite multi-server queueing system for evaluating fast charging of electric vehicles along motorways. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20567.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41787
dc.description.abstractПерехід до електромобілів вимагає розвитку ефективної інфраструктури швидкої зарядки вздовж автомагістралей. Це дослідження представляє нову імітаційну модель для оцінки місць швидкої зарядки, обладнаних кількома зарядними пунктами з метою прогнозування сукупного попиту на електроенергію та продуктивність зарядки в умовах майбутнього руху електромобілів. Використовуючи моделі черг і моделювання на основі подій, ця робота надає важливу інформацію про очікуваний час очікування і вимоги до потужності, що слугує цінним вкладом для моделювання трафіку та інструментів оптимізації розподілу електромобілів.uk
dc.description.abstractThe shift towards electric vehicles (EVs) necessitates the development of efficient fast-charging infrastructure along motorways. This study introduces a novel simulation model for evaluating fast charging sites equipped with multiple charging points, aiming to predict the aggregated power demand and charging performance under future EV traffic conditions. Utilizing queueing models and event-based simulation, this work provides critical insights into the expected waiting times and power requirements, serving as valuable input for traffic simulation and EV assignment optimization toolsen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2024/paper/view/20567
dc.subjectшвидка зарядкаuk
dc.subjectпідзарядка вздовж автомагістралейuk
dc.subjectрозумна зарядкаuk
dc.subjectмоделі чергuk
dc.subjectмоделювання на основі подійuk
dc.subjectстатистична оцінкаuk
dc.subjectfast chargingen
dc.subjectrecharging along motorwaysen
dc.subjectsmart chargingen
dc.subjectqueueing modelsen
dc.subjectevent-based simulationen
dc.subjectstatistical evaluationen
dc.titleSimulation model of a finite multi-server queueing system for evaluating fast charging of electric vehicles along motorwaysuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.94
dc.relation.referencesTang C., Tukker A., Sprecher B., Mogollón J.M., Assessing the European Electric-Mobility Transition: Emissions from Electric Vehicle Manufacturing and Use in Relation to the EU Greenhouse Gas Emission Targets, Environmental Science & Technology, vol. 57, no. 1, pp 44-52, 2023, DOI: 10.1021/acs.est.2c06304.en
dc.relation.referencesHuang Q., Yang L., Hou C., Zeng Z., Qi Y., "Event-Based EV Charging Scheduling in a Microgrid of Buildings," in IEEE Transactions on Transportation Electrification, vol. 9, no. 1, pp. 1784-1796, 2023, DOI: 10.1109/TTE.2022.3201084.en
dc.relation.referencesJansson D., Niklasson N., Dimensioning of Charging Infrastructure Using Model-Based Systems Engineering, Dissertation, KTH, Stockholm, Sweden, 2022, retrieved from https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-325912.en
dc.relation.referencesWitt A., Determination of the Number of Required Charging Stations on a German Motorway Based on Real Traffic Data and Discrete Event-Based Simulation, LOGI – Scientific Journal on Transport and Logistics, vol. 14, no. 1, 2023, DOI: 10.2478/logi-2023-0001.en
dc.relation.references.Lee Z.J., Sharma S., Johansson D., Low S.H., ACN-Sim: An Open-Source Simulator for Data-Driven Electric Vehicle Charging Research, 2019 IEEE International Conference on Communications, Control, and Computing Technologies for Smart Grids (SmartGridComm), Beijing, China, 2019, pp. 1-6, DOI: 10.1109/SmartGridComm.2019.8909765.en
dc.relation.references.Lopez P.A., Behrisch M., Bieker-Walz L., Erdmann J., Flötteröd YP., Hilbrich R., Lücken L., Rummel J., Wagner P., and Wießner E., Microscopic Traffic Simulation using SUMO. In: 2019 IEEE Intelligent Transportation Systems Conference (ITSC), pp. 2575-2582, 21st IEEE International Conference on Intelligent Transportation Systems, IEEE, 4.-7. Nov. 2018, Maui, USA, (2018), DOI: 10.1109/ITSC.2018.8569938.en
dc.relation.referenceseAlloc, “Dynamically Optimizing the Allocation of e-cars to Charging Sites”, Austrian Climate and Energy Fund (KLIEN), 3rd call Zero Emission Mobility, https://projekte.ffg.at/projekt/4031006, accessed: 2023-03-14.en
dc.relation.referencesKleinrock L., “Queuing Systems, Volume I: Theory”, John Wiley, 1975.en
dc.relation.referencesKleinrock L., Gail R., “Queueing systems: problems and solutions", John Wiley, 1996.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію