Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКобилянський, О. В.uk
dc.contributor.authorЖмурко, О. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:51:23Z
dc.date.available2024-04-30T07:51:23Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКобилянський О. В., Жмурко О. В. Формування культури безпеки майбутніх фахівців з цифрових технологій як наукова проблема. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20293.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41838
dc.description.abstractПроаналізовано проблему формування культури безпеки майбутніх фахівців з цифрових технологій, які навчаються в закладах вищої освіти. Активне використання Інтернету, розробка штучного інтелекту, стрімке зростання обсягів цифрової інформації, застосування хмарних технологій та інших інноваційних технологій призвело до значного зростання кількості потенційних небезпек і загроз у сфері кібербезпеки для користувачів, що потребує формування в них культури безпеки. Проаналізовані ключові дефініції дослідження: «цифрова безпека», «цифрова грамотність», «інформаційна культура», «інформаційно-цифрова культура» та інші.uk
dc.description.abstractThe problem of forming a safety culture of future specialists in digital technologies studying in higher education institutions is analyzed. The active use of the Internet, the development of artificial intelligence, the rapid growth of digital information, the use of cloud technologies and other innovative technologies have led to a significant increase in the number of potential dangers and threats in the field of cyber security for users, which requires the formation of a security culture in them. The key definitions of the study were analyzed: "digital security", "digital literacy", "information culture", "information and digital culture" and others.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20293
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectфахівці з цифрових технологійuk
dc.subjectпрофесійна культураuk
dc.subjectкультура безпекиuk
dc.subjectprofessional trainingen
dc.subjectprofessional educationen
dc.subjectspecialists in digital technologiesen
dc.subjectprofessional cultureen
dc.subjectsafetycultureen
dc.titleФормування культури безпеки майбутніх фахівців з цифрових технологій як наукова проблемаuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.015.3:614.8
dc.relation.referencesБаранов, О. А. (2014). Про тлумачення та визначення поняття «кібербезпека». Правова інформатика, 2 (42), 54–62. Бондаренко, В. І. (2019). Умови та засоби формування навичок інформаційної безпеки майбутніх учителів. Інформаційні технології і засоби навчання, 74 (6), 294–306. URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2550/1603.uk
dc.relation.referencesБурячок, В., Богуш, В., Борсуковський, Ю., Складанний, П., & Борсуковська, В. (2018). Модель підготовки фахівців у сфері інформаційної та кібернетичної безпеки в закладах вищої освіти України. Інформаційні технології і засоби навчання, 67 (5), 277–291.uk
dc.relation.referencesГалета, Я. (2011). Інформаційна культура в професійній підготовці майбутнього педагога. Рідна школа, 11, 24–27.uk
dc.relation.referencesЖалдак, М. І. (2012). Педагогічний потенціал інформатизації навчального процесу. Оцінювання якості програмних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів: монографія. Київ. Кобилянська, І., & Кобилянський, О. (2013). Формування професійної компетентності з безпеки життєдіяльності у фахівців економічного спрямування. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, 35, 280-284.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В. (2010). Вивчення безпеки життєдіяльності при підготовці бакалаврів економічного спрямування. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: педагогіка, 1, 243-250uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В. (2009). Міжпредметні зв’язки та особливості викладання безпеки життєдія-льності бакалаврам економічного спрямування. Вісник Вінницького політехнічного інституту, 6, 114–120.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2014). Безпека життєдіяльності: навчальний посібник. Вінниця: ВНТУ.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2014). Безпека життєдіяльності: навчальний посібник. Вінниця: ВНТУ.uk
dc.relation.referencesСтоянов, В. А. (2015). Інформаційна культура майбутнього фахівця фізичної культури як складова освітніх технологій в умовах інформаційного простору. Вісник Харківської держ. академії культури. Серія Соціальні комунікації, 47, 110–117.uk
dc.relation.referencesШестопалюк, О. В. (2011). Інформаційна культура майбутнього вчителя в контексті розвитку інформатизації суспільства. Наукові праці [Чорноморського держ. ун-ту ім. П. Могили комплексу «Києво-Могилянська академія»]. Серія Педагогіка, 153 (141), 16–19.uk
dc.relation.referencesШишенко, І. В., & Харченко І. І. (2021). Принципи формування інформаційно-цифрової культури майбутніх фахівців. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 79 (2), 140–143. DOI: https://doi.org/10.32840/1992- 5786.2021.79.2.26uk
dc.relation.referencesCarretero, S., Vuorikari, R., & Punie, Y. (2017). DigComp 2.1. The digital competence framework for citizens with eight proficiency levels and examples of use. URL: https://publications.jrc.ec.europa.eu/repository/handle/JRC106281; https://doi.org/10.2760/38842.en
dc.relation.referencesDodel, M., & Mesch, G. (2018). Inequality in digital skills and the adoption of online safety behaviors. Information, Communication & Society, 21:5, 712–728. doi: 10.1080/1369118X.2018.1428652.en
dc.relation.referencesDostal, J., Wang, X., Steingartner, W., & Nuangchalerm, P. (2018). Digital Intelligence – New Concept in Context of Future School of Education, in Proceedings of ICERI2017 Conference 16th-18th Nov. 2017. Seville, Spain. URL: https://ssrn.com/abstract=3255366.en
dc.relation.referencesMusiał, E. (2016). Rola nauczyciela w kontekście nowej kultury uczenia się. Kultura informacyjna w ujęciu interdyscyplinarnym. Teoria i praktyka, II, 225–233.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію