dc.contributor.author | Кобилянський, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Жмурко, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:51:23Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:51:23Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кобилянський О. В., Жмурко О. В. Формування культури безпеки майбутніх фахівців з цифрових технологій як наукова проблема. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20293. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41838 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано проблему формування культури безпеки майбутніх фахівців з цифрових технологій, які навчаються в закладах вищої освіти. Активне використання Інтернету, розробка штучного інтелекту, стрімке зростання обсягів цифрової інформації, застосування хмарних технологій та інших інноваційних технологій призвело до значного зростання кількості потенційних небезпек і загроз у сфері кібербезпеки для користувачів, що потребує формування в них культури безпеки. Проаналізовані ключові дефініції дослідження: «цифрова безпека», «цифрова грамотність», «інформаційна культура», «інформаційно-цифрова культура» та інші. | uk |
dc.description.abstract | The problem of forming a safety culture of future specialists in digital technologies studying in higher education institutions is analyzed. The active use of the Internet, the development of artificial intelligence, the rapid growth of digital information, the use of cloud technologies and other innovative technologies have led to a significant increase in the number of potential dangers and threats in the field of cyber security for users, which requires the formation of a security culture in them. The key definitions of the study were analyzed: "digital security", "digital literacy", "information culture", "information and digital culture" and others. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20293 | |
dc.subject | фахова підготовка | uk |
dc.subject | професійна освіта | uk |
dc.subject | фахівці з цифрових технологій | uk |
dc.subject | професійна культура | uk |
dc.subject | культура безпеки | uk |
dc.subject | professional training | en |
dc.subject | professional education | en |
dc.subject | specialists in digital technologies | en |
dc.subject | professional culture | en |
dc.subject | safetyculture | en |
dc.title | Формування культури безпеки майбутніх фахівців з цифрових технологій як наукова проблема | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 37.015.3:614.8 | |
dc.relation.references | Баранов, О. А. (2014). Про тлумачення та визначення поняття «кібербезпека». Правова інформатика, 2 (42), 54–62.
Бондаренко, В. І. (2019). Умови та засоби формування навичок інформаційної безпеки майбутніх учителів. Інформаційні
технології і засоби навчання, 74 (6), 294–306. URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2550/1603. | uk |
dc.relation.references | Бурячок, В., Богуш, В., Борсуковський, Ю., Складанний, П., & Борсуковська, В. (2018). Модель підготовки фахівців у сфері
інформаційної та кібернетичної безпеки в закладах вищої освіти України. Інформаційні технології і засоби навчання, 67 (5),
277–291. | uk |
dc.relation.references | Галета, Я. (2011). Інформаційна культура в професійній підготовці майбутнього педагога. Рідна школа, 11, 24–27. | uk |
dc.relation.references | Жалдак, М. І. (2012). Педагогічний потенціал інформатизації навчального процесу. Оцінювання якості програмних засобів
навчального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів: монографія. Київ.
Кобилянська, І., & Кобилянський, О. (2013). Формування професійної компетентності з безпеки життєдіяльності у фахівців
економічного спрямування. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training
Methodology Theory Experience Problems, 35, 280-284. | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В. (2010). Вивчення безпеки життєдіяльності при підготовці бакалаврів економічного спрямування. Наукові
записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: педагогіка, 1, 243-250 | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В. (2009). Міжпредметні зв’язки та особливості викладання безпеки життєдія-льності бакалаврам економічного
спрямування. Вісник Вінницького політехнічного інституту, 6, 114–120. | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2014). Безпека життєдіяльності: навчальний посібник. Вінниця: ВНТУ. | uk |
dc.relation.references | Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2014). Безпека життєдіяльності: навчальний посібник. Вінниця: ВНТУ. | uk |
dc.relation.references | Стоянов, В. А. (2015). Інформаційна культура майбутнього фахівця фізичної культури
як складова освітніх технологій в умовах інформаційного простору. Вісник Харківської держ. академії культури. Серія
Соціальні комунікації, 47, 110–117. | uk |
dc.relation.references | Шестопалюк, О. В. (2011). Інформаційна культура майбутнього вчителя в контексті розвитку інформатизації суспільства. Наукові
праці [Чорноморського держ. ун-ту ім. П. Могили комплексу «Києво-Могилянська академія»]. Серія Педагогіка, 153 (141),
16–19. | uk |
dc.relation.references | Шишенко, І. В., & Харченко І. І. (2021). Принципи формування інформаційно-цифрової культури майбутніх фахівців. Педагогіка
формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 79 (2), 140–143. DOI: https://doi.org/10.32840/1992-
5786.2021.79.2.26 | uk |
dc.relation.references | Carretero, S., Vuorikari, R., & Punie, Y. (2017). DigComp 2.1. The digital competence framework for citizens with eight proficiency levels
and examples of use. URL: https://publications.jrc.ec.europa.eu/repository/handle/JRC106281; https://doi.org/10.2760/38842. | en |
dc.relation.references | Dodel, M., & Mesch, G. (2018). Inequality in digital skills and the adoption of online safety behaviors. Information, Communication &
Society, 21:5, 712–728. doi: 10.1080/1369118X.2018.1428652. | en |
dc.relation.references | Dostal, J., Wang, X., Steingartner, W., & Nuangchalerm, P. (2018). Digital Intelligence – New Concept in Context of Future School of
Education, in Proceedings of ICERI2017 Conference 16th-18th Nov. 2017. Seville, Spain. URL: https://ssrn.com/abstract=3255366. | en |
dc.relation.references | Musiał, E. (2016). Rola nauczyciela w kontekście nowej kultury uczenia się. Kultura informacyjna w ujęciu interdyscyplinarnym. Teoria i
praktyka, II, 225–233. | en |