Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКорніленко, О. С.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:52:18Z
dc.date.available2024-04-30T07:52:18Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКорніленко О. С. Застосування методів інтерактивного навчання в процесі викладання спеціалізованих дисциплін. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20872.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41883
dc.description.abstractПрезентуються результати досліджень з інтеграції в процес викладання спеціалізованих дисциплін методів інтерактивного навчання, що дозволило здійснити перехід від традиційної лекційної освіти до більш привабливих її форм. Аналізуються теоретичні основи інтерактивного навчання, які ґрунтуються на конструктивістських освітніх теоріях, а також розглядається застосування цих методів у різних спеціалізованих галузях, таких як медицина, інженерія та інформаційні технології. Доведено переваги активної участі та практичного застосування знань на результати навчанння студентів, включаючи покращене розуміння, утримання та мотивацію.uk
dc.description.abstractThe results of research on the integration of interactive learning methods into the process of teaching specialized disciplines are presented, which made it possible to make a transition from traditional lecture education to its more attractive forms. The theoretical foundations of interactive learning, which are based on constructivist educational theories, are analyzed, and the application of these methods in various specialized fields, such as medicine, engineering, and information technology, is considered. The benefits of active participation and practical application of knowledge on student learning outcomes, including improved understanding, retention and motivation, have been demonstrated.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20872
dc.subjectосвітні стратегіїuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectспеціалізовані дисципліниuk
dc.subjectметоди інтерактивного навчанняuk
dc.subjecteducational strategiesen
dc.subjectprofessional educationen
dc.subjectspecialized disciplinesen
dc.subjectinteractive learning methodsen
dc.titleЗастосування методів інтерактивного навчання в процесі викладання спеціалізованих дисциплінuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc681.12
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Rysynets N., & Kovtonyuk M. (2022). Information technology for organization of the ascerting stage of pedagogical experiment. Modern Science – Moderni veda, 2, 157-165.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., Tatarchuk V., & Pugach S. (2022). Method of the assessment of the professional competence formation. Modern Science – Moderni veda, 4, 31-41.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., Kobylyanska I., Pugach S., & Akimova O. (2022). Methodology and information formation of professional competency of the specialists in the system of postgraduate education. Modern Science – Moderni veda, 5, 77-87.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2022). Improvement of the procedure of the professional competence evaluation of the students of technical specialties. Modern Science – Moderni veda, 3, 53-60.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylyanska I., Kobylianskyi O., & Puhach V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.en
dc.relation.referencesDewey, J. (1938). Experience and Education. New York: Collier Booksen
dc.relation.referencesFreeman, S., Eddy, S. L., McDonough, M., Smith, M. K., Okoroafor, N., Jordt, H., & Wenderoth, M. P. (2014). Active learning increases student performance in science, engineering, and mathematics. Proceedings of the National Academy of Sciences, 111(23), 8410-8415.en
dc.relation.referencesHmelo-Silver, C. E. (2004). Problem-based learning: What and how do students learn? Educational Psychology Review, 16(3), 235-266.en
dc.relation.references. Kobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.en
dc.relation.referencesMiastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031- 51979-6_21.en
dc.relation.referencesMcGaghie, W. C., Issenberg, S. B., Petrusa, E. R., & Scalese, R. J. (2010). A critical review of simulation-based medical education research: 2003-2009. Medical Education, 44(1), 50-63en
dc.relation.referencesPrince, M. J. (2004). Does active learning work? A review of the research. Journal of Engineering Education, 93(3), 223-231.en
dc.relation.referencesVygotsky, L. (1978). Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. Cambridge, MA: Harvard University Press.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію