Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКучеренко, М. В.uk
dc.contributor.authorРакитянська, Г. Б.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:53:12Z
dc.date.available2024-04-30T07:53:12Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКучеренко М. В., Ракитянська Г. Б. Програмна модель віртуального персонажа у застосунках з використанням технологій гейміфікації. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20324.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41896
dc.description.abstractРозглядається доцільність реалізації програмної моделі віртуального персонажа у застосунках. Пояснені визначення гейміфікації та причини її актуальності. Розглянуто психологічні аспекти ефективності гейміфікації у наданні мотивації та приклади психологічних маніпуляцій які використовуються розробниками. Запропоновано статистичну модель віртуального персонажа та пояснено її переваги. Визначено платформу для імплементації та необхідні технології для реалізації моделі, а також проблеми що можуть виникнути при введенні застосунку у роботу.uk
dc.description.abstractThe feasibility of implementing a software model of a virtual character in applications is considered. The definitions of gamification and the reasons for its relevance are explained. Psychological aspects of the effectiveness of gamification in providing motivation and examples of psychological manipulations used by developers are considered. The model of a virtual character is proposed and its advantages are explained, the best implementation target and the necessary technologies for the implementation of the model are determined, as well as the problems that may arise during implementation.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20324
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectмодель віртуального персонажаuk
dc.subjectпсихологічні аспектиuk
dc.subjectімплементація моделіuk
dc.subjectgamificationen
dc.subjectvirtual character modelen
dc.subjectpsychological aspectsen
dc.subjectmodel implementationen
dc.titleПрограмна модель віртуального персонажа у застосунках з використанням технологій гейміфікаціїuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc681.12
dc.relation.referencesГейміфікація [Електронний ресурс] – режим доступу до ресурсу: https://buki.com.ua/news/scho-take-geimifikatsiia/.uk
dc.relation.referencesВплив ігор на мозок [Електронний ресурс] – режим доступу до ресурсу: https://wz.lviv.ua/blogs/420657-yakkompiuterni-ihry-vplyvaiut-na-mozok.uk
dc.relation.referencesЯк розробники мотивують гравців [Електронний ресурс] – режим доступу до ресурсу: https://www.gamedeveloper.com/business/player-motivation-part-1-biological-foundation-of-emotions.uk
dc.relation.referencesRoom [Електронний ресурс] – режим доступу до ресурсу: https://medium.com/@kathankraithatha/room-database-inandroid-294442467bc8.en
dc.relation.referencesRetrofit [Електронний ресурс] – режим доступу до ресурсу: https://www.topcoder.com/thrive/articles/retrofit-library-inandroiden


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію