dc.contributor.author | Кучеренко, М. В. | uk |
dc.contributor.author | Ракитянська, Г. Б. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:53:12Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:53:12Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кучеренко М. В., Ракитянська Г. Б. Програмна модель віртуального персонажа у застосунках з використанням технологій гейміфікації. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20324. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41896 | |
dc.description.abstract | Розглядається доцільність реалізації програмної моделі віртуального персонажа у застосунках. Пояснені
визначення гейміфікації та причини її актуальності. Розглянуто психологічні аспекти ефективності
гейміфікації у наданні мотивації та приклади психологічних маніпуляцій які використовуються розробниками.
Запропоновано статистичну модель віртуального персонажа та пояснено її переваги. Визначено платформу
для імплементації та необхідні технології для реалізації моделі, а також проблеми що можуть виникнути при
введенні застосунку у роботу. | uk |
dc.description.abstract | The feasibility of implementing a software model of a virtual character in applications is considered. The definitions of gamification and the reasons for its relevance are explained. Psychological aspects of the effectiveness of gamification in providing motivation and examples of psychological manipulations used by developers are considered. The model of a virtual character is proposed and its advantages are explained, the best implementation target and the necessary technologies for the implementation of the model are determined, as well as the problems that may arise during implementation. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20324 | |
dc.subject | гейміфікація | uk |
dc.subject | модель віртуального персонажа | uk |
dc.subject | психологічні аспекти | uk |
dc.subject | імплементація моделі | uk |
dc.subject | gamification | en |
dc.subject | virtual character model | en |
dc.subject | psychological aspects | en |
dc.subject | model implementation | en |
dc.title | Програмна модель віртуального персонажа у застосунках з використанням технологій гейміфікації | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 681.12 | |
dc.relation.references | Гейміфікація [Електронний ресурс] – режим доступу до ресурсу: https://buki.com.ua/news/scho-take-geimifikatsiia/. | uk |
dc.relation.references | Вплив ігор на мозок [Електронний ресурс] – режим доступу до ресурсу: https://wz.lviv.ua/blogs/420657-yakkompiuterni-ihry-vplyvaiut-na-mozok. | uk |
dc.relation.references | Як розробники мотивують гравців [Електронний ресурс] – режим доступу до
ресурсу: https://www.gamedeveloper.com/business/player-motivation-part-1-biological-foundation-of-emotions. | uk |
dc.relation.references | Room [Електронний ресурс] – режим доступу до ресурсу: https://medium.com/@kathankraithatha/room-database-inandroid-294442467bc8. | en |
dc.relation.references | Retrofit [Електронний ресурс] – режим доступу до ресурсу: https://www.topcoder.com/thrive/articles/retrofit-library-inandroid | en |