dc.contributor.author | Кропив’янський, Є. О. | uk |
dc.contributor.author | Звягін, О. С. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:53:27Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:53:27Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кропив’янський Є. О., Звягін О. С. Індивідуалізація в освітньому процесі закладів вищої освіти. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20933. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41912 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто роль індивідуалізації у вищій освіті в контексті сучасних змін у суспільстві та освітньому середовищі. Зазначено, що зростання різноманітності студентів і відкриття нових технологій вимагають більш гнучких та індивідуалізованих підходів до навчання, щоб кожен студент міг реалізувати свій потенціал. Наведено переваги індивідуалізованого підходу для студентів та викладачів, такі як більш ефективне засвоєння матеріалу, відчуття відповідальності за власне навчання та стимулювання професійного зростання викладачів. | uk |
dc.description.abstract | The article examines the role of individualization in higher education in the context of modern changes in society and the educational environment. It is noted that the growing diversity of students and the discovery of new technologies require more flexible and individualized approaches to learning so that each student can realize their potential. The advantages of an individualized approach for students and teachers are presented, such as more effective learning of the material, a sense of responsibility for their own learning and stimulation of professional growth of teachers. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20933 | |
dc.subject | індивідуалізація | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | розвиток студентів | uk |
dc.subject | персоналізація | uk |
dc.subject | інтерактивніметоди навчання | uk |
dc.subject | individualization | en |
dc.subject | higher education | en |
dc.subject | student development | en |
dc.subject | personalization | en |
dc.subject | interactive learningmethods | en |
dc.title | Індивідуалізація в освітньому процесі закладів вищої освіти | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 37.117.4:378:378.016:004.31 | |
dc.relation.references | Курок О. І. Педагогічні умови та засоби формування оцінювальної компетентності майбутнього викладача
вищої школи. О. І. Курок, Павлович Зінченко Володимир, Анатолійович Куртась Сергій, Європейські педагогічні
студії. 2015. Вип. 5-6. С. 78-88. URL: Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/epc_2015_5-6_10 | uk |
dc.relation.references | Вернидуб Р. М. Модернізація університетської педагогічної освіти в умовах розгортання інформаційного
суспільства: потенціал дослідництва. Р. М. Вернидуб, Європейські педагогічні студії. 2015. Вип. 5-6. С. 136-142.
URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/epc_2015_5-6_15 | uk |
dc.relation.references | Жорняк Т.С. (2009). Вища освіта в Україні та Болонський процес: навчальний посібник для самостійного
вивчення дисципліни. Донецьк: ДонУЕП. 72 с. | uk |
dc.relation.references | Хамітов Н. В. Філософська освіта та наука в Україні: відповіді на нові виклики глобалізації ХХІ століття.
Н. В. Хамітов, С. А. Крилова, Європейські педагогічні студії. 2015. Вип. 5-6. С. 95-111. URL:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/epc_2015_5-6_12. | uk |