Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКропив’янський, Є. О.uk
dc.contributor.authorЗвягін, О. С.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:53:27Z
dc.date.available2024-04-30T07:53:27Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКропив’янський Є. О., Звягін О. С. Індивідуалізація в освітньому процесі закладів вищої освіти. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20933.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41912
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль індивідуалізації у вищій освіті в контексті сучасних змін у суспільстві та освітньому середовищі. Зазначено, що зростання різноманітності студентів і відкриття нових технологій вимагають більш гнучких та індивідуалізованих підходів до навчання, щоб кожен студент міг реалізувати свій потенціал. Наведено переваги індивідуалізованого підходу для студентів та викладачів, такі як більш ефективне засвоєння матеріалу, відчуття відповідальності за власне навчання та стимулювання професійного зростання викладачів.uk
dc.description.abstractThe article examines the role of individualization in higher education in the context of modern changes in society and the educational environment. It is noted that the growing diversity of students and the discovery of new technologies require more flexible and individualized approaches to learning so that each student can realize their potential. The advantages of an individualized approach for students and teachers are presented, such as more effective learning of the material, a sense of responsibility for their own learning and stimulation of professional growth of teachers.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20933
dc.subjectіндивідуалізаціяuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectрозвиток студентівuk
dc.subjectперсоналізаціяuk
dc.subjectінтерактивніметоди навчанняuk
dc.subjectindividualizationen
dc.subjecthigher educationen
dc.subjectstudent developmenten
dc.subjectpersonalizationen
dc.subjectinteractive learningmethodsen
dc.titleІндивідуалізація в освітньому процесі закладів вищої освітиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.117.4:378:378.016:004.31
dc.relation.referencesКурок О. І. Педагогічні умови та засоби формування оцінювальної компетентності майбутнього викладача вищої школи. О. І. Курок, Павлович Зінченко Володимир, Анатолійович Куртась Сергій, Європейські педагогічні студії. 2015. Вип. 5-6. С. 78-88. URL: Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/epc_2015_5-6_10uk
dc.relation.referencesВернидуб Р. М. Модернізація університетської педагогічної освіти в умовах розгортання інформаційного суспільства: потенціал дослідництва. Р. М. Вернидуб, Європейські педагогічні студії. 2015. Вип. 5-6. С. 136-142. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/epc_2015_5-6_15uk
dc.relation.referencesЖорняк Т.С. (2009). Вища освіта в Україні та Болонський процес: навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліни. Донецьк: ДонУЕП. 72 с.uk
dc.relation.referencesХамітов Н. В. Філософська освіта та наука в Україні: відповіді на нові виклики глобалізації ХХІ століття. Н. В. Хамітов, С. А. Крилова, Європейські педагогічні студії. 2015. Вип. 5-6. С. 95-111. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/epc_2015_5-6_12.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію