dc.contributor.author | Гончарук, Н. О. | uk |
dc.contributor.author | Ященко, М. І. | uk |
dc.contributor.author | Коломієць, А. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T07:53:41Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T07:53:41Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Гончарук Н. О., Ященко М. І., Коломієць А. А. Використання тестів для перевірки рівня знань та вмінь студентів з вищої математики. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20993. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41923 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання, пов'язані з перевіркою знань студентів з вищої математики. Здійснено короткий огляд теорій тестування, наведено матрицю тесту. Проведено аналіз опитування студентів щодо ефективності тестування у контексті об’єктивності оцінювання рівня знань та вмінь. | uk |
dc.description.abstract | The article examines the issues related to testing students' knowledge of higher mathematics. A brief overview of testing theories is provided, the test matrix is given. An analysis of the student survey on the effectiveness of testing in the context of the objectivity of assessing the level of knowledge and skills was carried out. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20993 | |
dc.subject | тестування | uk |
dc.subject | тест-відповідності | uk |
dc.subject | математична підготовка | uk |
dc.subject | testing | en |
dc.subject | test compliance | en |
dc.subject | mathematical preparation | en |
dc.title | Використання тестів для перевірки рівня знань та вмінь студентів з вищої математики | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 318 | |
dc.relation.references | Булах І. Є., Мруга М. Р. Створюємо якісний тест: Навчальний посібник К.: Майстер-клас, 2006
160 с. URL: https://testcentr.org.ua/books/stvoryuyemo-yakisnyy-test.pdf. | uk |
dc.relation.references | Загребельний С.Л, Костіков О.А. Донбаська державна машинобудівна академія, м. КраматорськьМатематична модель метода адаптивного комп’ютерного тестування знань студентів. | uk |
dc.relation.references | Коломієць А. А., Крупський Я. В, Тютюнник О.І, Коцюбівська К. І. Вища математика:
невизначений інтеграл. Практикум для дистанційного навчання: електроний навчальний посібник
комбінованого (локального та мережного) використання. Вінниця: ВНТУ, 2021. 4 с. URL:
https://press.vntu.edu.ua/index.php/vntu/catalog/book/645 | uk |
dc.relation.references | Коломієць А. А., Клочко В. І. Знаннєво-діяльнісна складова компетентнісного підходу у навчанні
інженерів. Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності: матеріали Міжнар. наук.-метод.
Інтернет-конф. Вінниця, 17–18 травня 2018 р. Вінниця, 2018. С. 400–403. URL:
https://conferences.vntu.edu.ua/public/files/pmovc/pmovc–2018_netpub.pdf | uk |
dc.relation.references | Коломієць А. А. Фундаментальна математична підготовка майбутніх бакалаврів галузі електроніки
і телекомунікації на засадах випереджувального навчання. Наукові записки Тернопільського національного
педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2021. № 2. С. 81–87. | uk |
dc.relation.references | Методика конструювання та приклади завдань з математики у форматі тестування PISA
[Електронний ресурс] - http://surl.li/nwjqf | uk |
dc.relation.references | O’Callaghan R., Morley M., & Schwartz A. Developing skill categories for the SAT math section. In K.
Huff (Organizer), Connecting curriculum and assess; ment through meaningful score reports. Symposium
conducted at the meeting of the National Council on Measurement in Education, San Diego, 2004. | en |