Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтавнича, Н. О.uk
dc.contributor.authorКобилянська, І. М.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:54:07Z
dc.date.available2024-04-30T07:54:07Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСтавнича Н. О., Кобилянська І. М. Проєктування освітніх ігор як шлях до самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освіти. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20294.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41935
dc.description.abstractПроаналізовано практичні аспекти застосування ігрових підходів у вищій освіті, з метою сприяння особистісному розвитку та самовихованню здобувачів вищої освіти. Запропоновано концепцію проєктування освітніх ігор як ефективного інструмента для освітньої мотивації, розвитку критичного мислення, креативного сприйняття та творчих навичок здобувачів вищої освіти. Автори аналізують роль освітніх ігор у формуванні навичок самостійного навчання, самовдосконалення та самовиховання, надаючи практичні приклади та рекомендації для розробки ігрових сценаріїв в освітньому процесі. Визначають позитивний вплив освітніх ігор на академічний успіх та готовність здобувачів вищої освіти до викликів сучасного суспільства.uk
dc.description.abstractThe practical aspects of the application of game approaches in higher education are analyzed, with the aim of promoting personal development and self-education of students of higher education. The concept of designing educational games as an effective tool for educational motivation, development of critical thinking, creative perception and creative skills of students of higher education is proposed. The authors analyze the role of educational games in the formation of self-learning skills, self-improvement and self-education, providing practical examples and recommendations for developing game scenarios in the educational process. Determine the positive impact of educational games on academic success and readiness of higher education seekers for the challenges of modern society.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20294
dc.subjectосвітні ігриuk
dc.subjectсамовихованняuk
dc.subjectсамовдосконаленняuk
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk
dc.subjecteducational gamesen
dc.subjectself-educationen
dc.subjectself-improvementen
dc.subjectstudents of higher educationen
dc.titleПроєктування освітніх ігор як шлях до самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освітиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc373.2.011.3
dc.relation.referencesБреславська, А. (2012). Формування культури дозвілля студентів засобами позааудиторної проєктної діяльності. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 5 (2), 7–13.uk
dc.relation.referencesДембіцька, С. В., & Кобилянська, І. М. (2016). Управління пізнавальною діяльністю студентів під час вивчення безпеки життєдіяльності шляхом впровадження методів проектного навчання. Педагогіка безпеки, 1 (1), 53-58.uk
dc.relation.referencesДембіцька, С. В., Кобилянська, І. М., & Пугач, С. С. (2020). Вдосконалення організації самостійної роботи студентів ЗВО за умов дистанційного формату навчання. Науковий вісник МДУ. Серія «Педагогіка та психологія», 2 (6), 9–19.uk
dc.relation.referencesЗагородній, С. П., Нагорняк, С. В., & Ставнича, Н. О. (2024). Гейміфікація на уроках громадянської освіти: від теорії до практичної реалізації. Вісник науки та освіти, 1(19), 863-875. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-1(19)-863- 875.uk
dc.relation.referencesКобилянська, І., & Кобилянський, О. (2013). Формування професійної компетентності з безпеки життєдіяльності у фахівців економічного спрямування. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, 35, 280-284.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О., & Дембіцька, С. (2014). Використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки життєдіяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, вип. 132, 61–65.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2014). Практичні аспекти формування компетентності фахівців. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 6 (2), 120-124. КДПУ ім. В. Винниченка.uk
dc.relation.referencesЛяшенко, А. (2017). Шість кроків до гейміфікації навчання (із прикладами). URL: https://ain.ua/2017/12/06/6-krokiv-dogejmifikaci%D1%97-navchannya.uk
dc.relation.referencesНагорняк, С. В. (2022). Інноваційні тенденції розвитку сучасної педагогічної освіти. Наукові інновації та передові технології, 9(11), 158-166. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-9(11)-158-166.uk
dc.relation.referencesСтавнича, Н., & Нагорняк, С. (2023). Методологія впровадження симуляційних ігор під час вивчення дисципліни «Громадянська освіта». Педагогіка безпеки, 7(1-2), 65–70. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-065-070.uk
dc.relation.referencesMaslow, A. (1954) Motivation and Personality, Harper & Row, New York.en
dc.relation.referencesRogers, С. R. (1980) Foundations of the person-centered approach. In A way of being. Boston: Houghton Mifflin.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію