Використання штучного інтелекту в адаптивних навчальних системах: перспективи розвитку освіти України
Abstract
Проведено аналіз потенціалу адаптивних навчальних систем як інструменту осучаснення освітнього процесу в Україні. Зокрема, як ці системи можуть сприяти індивідуалізації навчання, відповідати різним освітнім потребам учнів, а також які виклики стоять перед викладачами та освітньою системою при впровадженні таких технологій. Головною рисою сучасного навчання є його спрямованість на індивідуальні потреби учнів та їх персоналізація. У більшості випадків, контент для адаптивного навчання має простий механізм зворотного зв’язку, який базується на аналізі навчального процесу, результатів тестів та інших факторів. Для досягнення цієї мети існують інструменти та технології, які дозволяють враховувати індивідуальність кожного учня, відстежувати його мислення та адаптивно аналізувати навчальний процес. An analysis of the potential of adaptive learning systems as a tool for modernizing the educational process in
Ukraine has been conducted. Specifically, how these systems can contribute to the individualization of learning, meet
the diverse educational needs of students, and what challenges teachers and the educational system face when
implementing such technologies. The main feature of modern education is its focus on the individual needs of students
and their personalization. In most cases, the content for adaptive learning has a simple feedback mechanism based on
the analysis of the learning process, test results, and other factors. To achieve this goal, there are tools and
technologies that can account for the individuality of each student, track their thinking, and adaptively analyze the
learning process.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41952