• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Використання штучного інтелекту в адаптивних навчальних системах: перспективи розвитку освіти України

Author
Прус, О. В.
Date
2024
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2024) [182]
Abstract
Проведено аналіз потенціалу адаптивних навчальних систем як інструменту осучаснення освітнього процесу в Україні. Зокрема, як ці системи можуть сприяти індивідуалізації навчання, відповідати різним освітнім потребам учнів, а також які виклики стоять перед викладачами та освітньою системою при впровадженні таких технологій. Головною рисою сучасного навчання є його спрямованість на індивідуальні потреби учнів та їх персоналізація. У більшості випадків, контент для адаптивного навчання має простий механізм зворотного зв’язку, який базується на аналізі навчального процесу, результатів тестів та інших факторів. Для досягнення цієї мети існують інструменти та технології, які дозволяють враховувати індивідуальність кожного учня, відстежувати його мислення та адаптивно аналізувати навчальний процес.
 
An analysis of the potential of adaptive learning systems as a tool for modernizing the educational process in Ukraine has been conducted. Specifically, how these systems can contribute to the individualization of learning, meet the diverse educational needs of students, and what challenges teachers and the educational system face when implementing such technologies. The main feature of modern education is its focus on the individual needs of students and their personalization. In most cases, the content for adaptive learning has a simple feedback mechanism based on the analysis of the learning process, test results, and other factors. To achieve this goal, there are tools and technologies that can account for the individuality of each student, track their thinking, and adaptively analyze the learning process.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41952
View/Open
20967.pdf (377.5Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ