Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДовгун, В. О.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:54:45Z
dc.date.available2024-04-30T07:54:45Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationДовгун В. О. Адаптація вищої освіти до застосування генеративного штучного інтелекту. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20528.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41956
dc.description.abstractРозглянуто подвійну природу генеративних технологій штучного інтелекту у вищій освіті, наголошуючи на їхньому потенціалі для персоналізації навчання, розширення досліджень, демократизації освіти та оптимізації адміністративних завдань. Також, було проаналізовано важливі проблеми, які створюються цими технологіями, включаючи загрози дотриманню академічної доброчесності, проблеми якості та достовірності контенту, проблеми етики та конфіденційності, а також необхідність адаптації навчальних програм до майбутніх потреб робочої сили..uk
dc.description.abstractThe dual nature of generative artificial intelligence technologies in higher education was reviewed, emphasizing their potential to personalize learning, expand research, democratize education, and streamline administrative tasks. Also, vital issues created by these technologies were analyzed, including threats to academic integrity, content quality and authenticity issues, ethics and privacy issues, and the need to adapt curricula to future workforce needs was analyzed .en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20528
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectгенеративний ШІuk
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk
dc.subjecthigher educationen
dc.subjectpedagogyen
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjectgenerative AIen
dc.subjectacademic integrityen
dc.titleАдаптація вищої освіти до застосування генеративного штучного інтелектуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc681.12
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.en
dc.relation.referencesMiastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-031- 51979-6_21.en
dc.relation.referencesДембіцька, С. В., & Кобилянський, О. В. (2014). Педагогічні умови використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки життєдіяльності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», вип. 38, 310–315.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О., & Дембіцька, С. (2014). Використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки життєдіяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, вип. 132, 61–65.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2014). Практичні аспекти формування компетентності фахівців. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 6 (2), 120-124. КДПУ ім. В. Винниченка.uk
dc.relation.referencesAlier, M., García-Peñalvo, F.-J., & Camba, J. D. (2024). Generative Artificial Intelligence in Education: From Deceptive to Disruptive. International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence, 8(5), 5. URL: https://doi.org/10.9781/ijimai.2024.02.011.en
dc.relation.referencesMao, J., Chen, B., & Liu, J. Ch. (2023). Generative Artificial Intelligence in Education and Its Implications for Assessment. TechTrends. URL: https://doi.org/10.1007/s11528-023-00911-4.en
dc.relation.references. Sadiku, M. N. O., et al. (2021). Artificial Intelligence in Education. International Journal Of Scientific Advances, 2(1). URL: https://doi.org/10.51542/ijscia.v2i1.2.en
dc.relation.referencesYildirim, Y., & Celepcikay, A. (2021). Artificial Intelligence and Machine Learning Applications in Education. Eurasian Journal of Higher Education, 2(4), 1–11. URL: https://doi.org/10.31039/ejohe.2021.4.49.en
dc.relation.referencesGofman, M., & Jin, G. (2023). Artificial Intelligence, Education, and Entrepreneurship. The Journal of Finance. URL: https://doi.org/10.1111/jofi.13302.en
dc.relation.referencesGalindo-Domínguez, H., et al. (2023). An analysis of the use of artificial intelligence in education in Spain: The in-service teacher’s perspective. Journal of Digital Learning in Teacher Education, 1–16. URL: https://doi.org/10.1080/21532974.2023.2284726.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію