Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСметанюк, О. А.uk
dc.contributor.authorЦісар, Д. О.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T07:54:47Z
dc.date.available2024-04-30T07:54:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСметанюк О. А., Цісар Д. О. Ефективність використання онлайн-курсів у вищій освіті: досвід та перспективи. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20936.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41961
dc.description.abstractДана теза присвячена дослідженню ефективності використання онлайн-курсів у вищій освіті, а також їхнього досвіду та перспектив. У роботі розглянуто переваги та виклики, які виникають при впровадженні онлайн-навчання, а також проведено теоретичний аналіз основних підходів до вимірювання ефективності та вивчення результативності студентів після проходження таких курсів. Зазначено, що онлайн-курси вищої освіти мають значний потенціал для поліпшення якості та доступності освіти, проте їх успішність визначається не лише технологічними можливостями, але й відповідними педагогічними підходами та стратегіями.uk
dc.description.abstractThis thesis is dedicated to the study of the effectiveness of using online courses in higher education, as well as their experience and prospects. The paper examines the advantages and challenges that arise when implementing online education, as well as conducts a theoretical analysis of the main approaches to measuring effectiveness and studying the effectiveness of students after completing such courses. It is noted that online higher education courses have significant potential for improving the quality and accessibility of education, but their success is determined not only by technological capabilities, but also by appropriate pedagogical approaches and strategies.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2024/paper/view/20936
dc.subjectЕфективністьuk
dc.subjectонлайн-курсиuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectдосвідuk
dc.subjectперспективиuk
dc.subjectпедагогічні підходиuk
dc.subjectтехнологічні можливостіuk
dc.subjectрезультативність студентівuk
dc.subjectдоступність освітиuk
dc.subjectEffectivenessen
dc.subjectonline coursesen
dc.subjecthigher educationen
dc.subjectexperienceen
dc.subjectperspectivesen
dc.subjectpedagogical approachesen
dc.subjecttechnological capabilitiesen
dc.subjectstudent performanceen
dc.subjecteducation availabilityen
dc.titleЕфективність використання онлайн-курсів у вищій освіті: досвід та перспективиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.117.4:378:378.016:004.31
dc.relation.referencesБраун К. Оцінка ефективності онлайн-навчання: Теоретична рамка. Journal of Online Education. 2020. Вип. 28(3). С. 65-78.uk
dc.relation.referencesСміт А., Джонсон М. Вимірювання успішності студентів у онлайн-курсах: Методи та підходи. Educational Technology Review. 2019. Вип. 12(2). С. 110-125.uk
dc.relation.referencesДжонсон М., Вільямс Р. Оцінка впливу онлайн-навчання на результати студентів: Порівняльне дослідження. International Journal of Educational Research. 2018. Вип. 15(4). С. 220-235.uk
dc.relation.referencesДжонсон М. Підвищення ефективності онлайн-курсів: Стратегії оцінки навчання студентів. Journal of Educational Technology. 2021. Вип. 32(1). С. 45-60.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію