Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЯрмола, О. С.uk
dc.contributor.authorРатушняк, О. Г.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T12:48:07Z
dc.date.available2024-04-30T12:48:07Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЯрмола О. С., Ратушняк О. Г.Управління якістю на підприємстві в сучасних умовах господарювання. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/19223.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42023
dc.description.abstractУправління якістю на підприємстві в сучасних умовах господарювання є важливою складовою успішної діяльності організації. В роботі досліджено актуальні аспекти управління якістю в контексті сучасних економічних та технологічних трансформацій. Розглянуто важливість управління якістю в бізнесі та ключові аспекти цього процесу, включаючи сертифікацію та стандартизацію, навчання персоналу, управління ризиками та вплив технологічних інновацій. Інтеграція цих аспектів у систему управління якістю допомагає досягти високих стандартів якості продукції та послуг, підвищити конкурентоспроможність та задоволеність клієнтів.uk
dc.description.abstractQuality management in modern business conditions is a crucial component of organizational success. This work explores relevant aspects of quality management in the context of contemporary economic and technological transformations. It highlights the significance of quality management in business and key aspects of this process, including certification and standardization, employee training, risk management, and the impact of technological innovations. The integration of these aspects into a quality management system helps achieve high standards of product and service quality, enhances competitiveness, and ensures customer satisfaction.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/19223
dc.subjectуправління якістюuk
dc.subjectстандартизаціяuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectякість продукціїuk
dc.subjectклієнтозоровістьuk
dc.subjectquality managementen
dc.subjectstandardizationen
dc.subjectinnovationen
dc.subjectproduct qualityen
dc.subjectcustomer-centricityen
dc.titleУправління якістю на підприємстві в сучасних умовах господарюванняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc005.6:631.11
dc.relation.referencesАскаров Е.С. Міжнародні стандарти системи якості серії ІSО. URL: http://www.bizeducation.ru/library/management/qm/9/askarov4.htm2. (дата звернення: 27.10.2023)uk
dc.relation.referencesКириченко Л.С. Чернухіна Н.М. Сертифікація та якість продукції в сучасних умовах господарювання. Львів, 2005. 215 с.uk
dc.relation.referencesРахлін K.М. Система менеджменту якості: помилки і помилки. Методи менеджменту якості. 2005. No 12. С. 19-20.uk
dc.relation.referencesСистема якості відповідно до норм міжнародних стандартів ІSО 9000 URL: http://toplutsk.com/articlesarticle_379.html8. (дата звернення: 27.10.2023)uk
dc.relation.referencesВіткін Л. Місце України у світовій і європейській якості. Стандартизація, сертифікація, якість. 2002. № 3. С. 43-49.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію