Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБілоконь, Т. М.uk
dc.contributor.authorІноземцев, А. С.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T12:49:43Z
dc.date.available2024-04-30T12:49:43Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБілоконь Т. М., Іноземцев А. С. Впровадження інструментів інтернет-маркетингу на підприємствах. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/19624.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42051
dc.description.abstractУ роботі розглядається ефективність впливу різноманітних інтернет-маркетингових інструментів на господарську діяльність підприємств. Досліджена доцільність використання інструментів інтернетмаркетингу, їхня важливість в сучасних умовах розвитку маркетингу. Охарактеризовані та розглянуті інструменти маркетингової комунікації в мережі Інтернет. Запропонований змішаний метод використання інструментів Інтернет-маркетингу.uk
dc.description.abstractThe work examines the effectiveness of the influence of various Internet marketing tools on the economic activity of enterprises. The expediency of using Internet marketing tools, their importance in the modern conditions of marketing development is studied. The tools of marketing communication on the Internet are characterized and considered. A mixed method of using Internet marketing tools is proposed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/19624
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectконтекстна рекламаuk
dc.subjectконтент-маркетингuk
dc.subjectinternet marketinguk
dc.subjectSEOen
dc.subjectSMMen
dc.subjectcontextual advertisingen
dc.subjectcontent marketingen
dc.titleВпровадження інструментів інтернет-маркетингу на підприємствахuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8
dc.relation.referencesМорозов Д.М., Домашенко С.В., Гнєздовський О.В. Еволюція інструментів інтернет-маркетингу. Збірник наукових праць ТДАТУ імені Дмитра Моторного (економічні науки)ю 2023, №1(47). С. 92- 105.uk
dc.relation.referencesКузьменко А.В., Третяк Ю.І. Впровадження Інтернет-маркетингу для просування продукції підприємства (на прикладі ТОВ «Барин»). Економіка і суспільство. 2018, №16. С. 389-393.uk
dc.relation.referencesУс М. І. Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складник комерційної діяльності підприємства. Економіка і суспільство. 2018, №15. URL : http://economyandsociety.in.ua.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію