Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКавецький, В. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T12:49:45Z
dc.date.available2024-04-30T12:49:45Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКавецький В. В. Основні підходи до ціноутворення при розробці інновацій в галузі машинобудування. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20441.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42056
dc.description.abstractВ матеріалі розглянуто основні підходи до ціноутворення при розробці інновацій в галузі машинобудування. Відмічено, що ціноутворення на інноваційну продукцію складний і відповідальний процес, який має виконуватись кожною компанією що здійснює інноваційні розробки. Від його правильного вирішення залежить ефективність інноваційного продукту на ринку. Методи параметричного ціноутворення часто використовуються в промисловості (в тому числі і в галузі машинобудування) для оцінки рівня цін на ранніх стадіях проектування та розробки нового продукту, тобто коли інформації про собівартість нового продукту мало або вона відсутня, а відомі лише основні параметри майбутнього продукту. Використання параметричного підходу до ціноутворення з врахуванням інноваційності розробки, може сприяти вдосконаленню методології визначення ціни на функціонально однорідні, подібні продукти і може бути дуже ефективним при перегляді цін на такі продукти.uk
dc.description.abstractThe material considers the main approaches to pricing in the development of innovations in the field of mechanical engineering. It was noted that the pricing of innovative products is a complex and responsible process that must be performed by every company that carries out innovative developments. The effectiveness of an innovative product on the market depends on its correct solution. Parametric pricing methods are often used in industry (including in the field of machine-building) to estimate the price level at the early stages of designing and developing a new product, that is, when there is little or no information about the cost of a new product, and only the main parameters of the future product are known. The use of a parametric approach to pricing, taking into account the innovativeness of the development, can contribute to the improvement of the methodology for determining the price of functionally homogeneous, similar products and can be very effective when reviewing the prices of such products.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20441
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectпараметричні методиuk
dc.subjectpricingen
dc.subjectpriceen
dc.subjectparametric methodsen
dc.titleОсновні підходи до ціноутворення при розробці інновацій в галузі машинобудуванняuk
dc.title.alternativeBasic approaches to pricing in the development of innovations in the industry of machine-buildingen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc338.51
dc.relation.referencesШевчук Н. А., Тараненко Д. Ю. Теоретичне обґрунтування використання витратних методів ціноутворення. Сучасні проблеми економіки і підприємництва. 2018. № 22. С. 281–287.uk
dc.relation.referencesКавецький В. В. Економічне обґрунтування інноваційних рішень: навчальний посібник / В. В. Кавецький, І. В. Причепа, Л. О. Нікіфорова – Вінниця : ВНТУ, 2016. – 136 с.uk
dc.relation.referencesОлійник І. В. Формування цінової стратегії в системі маркетингу машинобудівного підприємства. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Економіка, менеджмент та право: збірник наукових праць. Кропивницький: ЛА НАУ, 2022. Вип. 7. С. 30–37. – URL: https://fmnzb.sfa.org.ua/naukovyj-visnyklotnoyi-akademiyi-seriya-ekonomika-menedzhment-ta-pravo-%e2%84%967-2022/uk
dc.relation.referencesНепран А. Параметричні методи в ціноутворенні: практика застосування. Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. 2022. №1. С. 92–105. – URL: https://doi.org/10.31617/visnik.knute.2022(141)07uk
dc.relation.referencesЧукурна О. П., Михайлова М. В., Балдик Д. О. Методичний підхід до прогнозування ціни на продукцію машинобудівних підприємств залежно від питомої ваги. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2020. Вип. 2 (32). С. 102–116.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію