Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorНесен Л. М.uk
dc.contributor.authorКолос, Д. С.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T12:50:10Z
dc.date.available2024-04-30T12:50:10Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКолос Д. С., наук. кер. Несен Л. М. Модель імплементації менеджменту вражень до системи управління туристичним підприємством. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/19842.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42071
dc.description.abstractРозглянуто базові положення економіки вражень, що виникла під впливом зміни системи цінностей у постіндустріальному суспільстві, трансформації вільного часу людини та її прагнення до позитивних емоцій, комфорту, задоволення. Доведено, що туристичний продукт характеризується усіма суттєвими передумовами для того, щоб трансформуватися у незабутні враження від подорожі. У результаті впровадження менеджменту вражень очікується, з одного боку, підвищення конкурентоспроможності туристичного бренду, а з іншого – підвищення якості життя населення внаслідок успішного розвитку туризму.uk
dc.description.abstractThe basic provisions of the economy of impressions, which arose under the influence of the change in the value system in the post-industrial society, the transformation of a person's free time and his desire for positive emotions, comfort, and satisfaction, are considered. It has been proven that a tourist product is characterized by all the essential prerequisites in order to be transformed into an unforgettable travel experience. As a result of the implementation of impression management, it is expected, on the one hand, to increase the competitiveness of the tourist brand, and on the other hand, to improve the quality of life of the population due to the successful development of tourism.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/19842
dc.subjectекономіка враженьuk
dc.subjectклієнтоорієнтований сервісuk
dc.subjectменеджмент враженьuk
dc.subjectтуристичні враженняuk
dc.subjectimpression economyen
dc.subjectcustomer-oriented serviceen
dc.subjectimpression managementen
dc.subjecttourist impressionsen
dc.titleМодель імплементації менеджменту вражень до системи управління туристичним підприємствомuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc338.48
dc.relation.referencesХитра О. В. Особливості застосування менеджменту вражень у туристичному менеджменті. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2021. №3. С. 49–60.uk
dc.relation.referencesДишкантюк О. В. Економіка вражень – сучасний етап розвитку суспільного виробництва. Економіка харчової промисловості. 2016. Т. 8. Вип. 4. С. 3–9.uk
dc.relation.referencesБалацька Н. Ю. Концепція економіки вражень в розвитку підприємства ресторанного бізнесу. Подільський вісник: сільське господарство, техніка, економіка. Серія “Економічні науки”. 2019. Вип. 31. С. 89–97.uk
dc.relation.referencesЧубукова О. Ю., Яренко А. В. Економіка вражень: передумови зародження, головні ідеї, економічна сутність. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія “Економічні науки”. 2016. № 6. С. 92–98.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію