Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorФілатова, Л. С.uk
dc.contributor.authorАфанасієва, М. О.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T12:50:36Z
dc.date.available2024-04-30T12:50:36Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationФілатова Л. С., Афанасієва М. О. Дослідження вітчизняного ринку книговидання та його структурних елементів. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20999.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42096
dc.description.abstractЗдійснено дослідження ринку книговидання та його структурних елементів, зокрема проаналізовано формування попиту та пропозиції, представлена сегментація за ключовими параметрами ринку, здійснено оцінку конкуренції. В роботі окреслено ключові особливості та характеристики діяльності ринку та здійснено їх аналіз. В результаті дослідження було визначено його тенденції та передумови розвитку.uk
dc.description.abstractThe research of the book publishing market and its structural elements was carried out, in particular, the formation of demand and supply was analyzed, the segmentation according to the key parameters of the market activity was presented, and the competition was evaluated. The work outlines the key features of the market and analyzes them. As a result of the research, its trends and prerequisites for development were determined.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20999
dc.subjectринок книговиданняuk
dc.subjectструктура ринкуuk
dc.subjectключові параметри ринкуuk
dc.subjectключові особливості тахарактеристики діяльності ринкуuk
dc.subjectbook publishing marketen
dc.subjectmarket structureen
dc.subjectkey market parametersen
dc.subjectkey features and characteristics ofmarket activityen
dc.titleДослідження вітчизняного ринку книговидання та його структурних елементівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.512
dc.relation.referencesШпак В.І. Трансформація видавничої справи України у період переходу від командно–адміністратиної до ринкової системи управління (1990–2010 рр.). Вісник Гілея Філософські думки. 2010. Вип. 41.С. 420–433.uk
dc.relation.references30 років незалежного книговидання в Україні. URL: https://chytomo.com/30-rokiv-knyhovydannia/uk
dc.relation.referencesМельник, Ю.М., Драчук О.В. Аналіз комплексу маркетингу книговидавчої справи. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2010. Вип.№1. С.90–101.uk
dc.relation.referencesГоробець О. О. Статистичний аналіз книговидання в Україні та світі. Статистика України. 2018. Вип.№ 2. С. 22–29uk
dc.relation.referencesКниги та брошури. URL: http://www.ukrbook.net/statistika_.html#neperioduk
dc.relation.referencesКниговидання як проблемний дискурс спеціалізованих мережевих видань. URL: http://eir.zntu.edu.ua/bitstream/123456789/7487/1/MR_Hamydulyna.pdfuk
dc.relation.referencesАндросюк, Л. А. Стан та перспективи розвитку поліграфічної галузі України. Науковий вісник Ужгородського університету: Сер. Економіка. 2013. Вип. 3(40). С. 69–73.uk
dc.relation.referencesЗвіт за результатами всеукраїнського соціологічного дослідження «Читання в контексті медіаспоживання та життєконструювання». URL: https://drive.google.com/drive/folders/1KCC8ZkOAXTWInqRTRchHzpVzUhKtxSf5uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію