Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАдлер, О. О.uk
dc.contributor.authorАтаманюк, О. Д.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T12:50:48Z
dc.date.available2024-04-30T12:50:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationАдлер О. О., Атаманюк О. Д. Аналіз особливостей вибору каналів збуту для сучасного підприємства. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20335.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42102
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано поняття збуту продукції. Розглянуто теоретичні аспекти особливостей вибору каналів збиту для сучасного підприємства, визначено фактори, які впливають на цей процес, а також стратегії оптимізації каналів збуту для досягнення конкурентної переваги та максимізації прибутковості підприємства.uk
dc.description.abstractThe work analyzes the concept of product sales. The theoretical aspects of the characteristics of the selection of sales channels for a modern enterprise are considered, the factors that influence this process, as well as strategies for optimizing sales channels to achieve a competitive advantage and maximize the profitability of the enterprise are determined.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20335
dc.subjectзбутuk
dc.subjectзбутові каналиuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectsalesen
dc.subjectsales channelsen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectprofiten
dc.titleАналіз особливостей вибору каналів збуту для сучасного підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.84
dc.relation.referencesГарматюк О.В. Сучасна система збуту продукції підприємств [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2018/2018_3/10.pdfuk
dc.relation.referencesОсокіна А.В., Снаговська Є.С. Сучасні підходи до побудови каналів збуту бізнес-організації [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/suchasni-pidhodi-do-pobudovi-kanalivzbutu-biznes-organizatsiyi/vieweruk
dc.relation.referencesAmine Ghorbel. Sales Channels: Comprehensive & Complete Guide in [2023] [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://lagrowthmachine.com/sales-channel/en
dc.relation.referencesМатвієць О.В. Збутова діяльність як складова частина господарської діяльності підприємства [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://modecon.mnau.edu.ua/issue/11-2018/matviyets.pdfuk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію