Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШварц, І. В.uk
dc.contributor.authorГринюк, О. Ф.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T12:50:49Z
dc.date.available2024-04-30T12:50:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationШварц І. В., Гринюк О. Ф. Цифровий маркетинг та стратегії продажів: трансформація підходів у сучасному бізнесі. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20640.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42106
dc.description.abstractБуло досліджено зміни у використанні цифрових інструментів маркетингу, проаналізовано нові стратегії для ефективного просування продуктів та залучення клієнтів у сучасному бізнесі.uk
dc.description.abstractSignificant changes in the use of digital tools of marketing have been explored, new strategies for effectively promoting products and engaging customers in the modern business have been analyzed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20640
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectстратегії продажівuk
dc.subjectелектронна комерціяuk
dc.subjectонлайн-продажіuk
dc.subjectаналітикаuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectsales strategiesuk
dc.subjecte-commerceuk
dc.subjectonline salesuk
dc.subjectanalyticsuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.titleЦифровий маркетинг та стратегії продажів: трансформація підходів у сучасному бізнесіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339
dc.relation.references/ REFERENCES
dc.relation.referencesSmith, J. (2020). "Digital Transformation in Marketing: A Comprehensive Overview." Journal of Marketing Technology, 15(2), 45-62.
dc.relation.referencesBrown, A. (2019). "AI and Marketing: Unlocking the Potential." Harvard Business Review, 25(4), 112-130.
dc.relation.referencesMarketing Insights Report. (2021). Global Marketing Association. [ ] URL: https://www.globalmarketingassociation.com/report2021
dc.relation.referencesDigital Marketing Trends Survey. (2020). Marketing Research Institute. [ ] URL: https://www.marketingresearchinstitute.org/digital-trends-survey
dc.relation.referencesWhite, E. (2021). "Artificial Intelligence in Marketing: Case Studies and Best Practices." AI Marketing Conference Proceedings, 34-50.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію