Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЯрмола, О. С.uk
dc.contributor.authorБезсмертна, О. В.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T12:50:57Z
dc.date.available2024-04-30T12:50:57Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЯрмола О. С., Безсмертна О. В. Особливості формування конкурентних переваг підприємства (на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю "Нова Пошта". Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20283.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42108
dc.description.abstractКонкурентний статус організації відображає її здатність конкурувати та виконувати стратегічні цілі. Він визначається ресурсами та готовністю підприємства до досягнення цілей під впливом зовнішніх факторів. Таким чином, конкурентоспроможність стала актуальною темою для багатьох компаній, оскільки підвищення її рівня сприяє стійкому розвитку та конкурентним перевагам на ринку. Дослідження цієї теми є важливим для підприємств, оскільки воно дозволяє знайти оптимальні шляхи досягнення конкурентних переваг та підвищення ефективності бізнесу. В статті розглянуто зміст поняття «конкурентоспроможність підприємства», вхідні та вихідні параметри забезпечення конкурентоспроможності підприємства; виділено властивості категорії «конкурентоспроможність підприємства». Також проведено аналіз особливостей формування конкурентних переваг в галузі поштових та логістичних послуг на прикладі ТОВ «Нова пошта».uk
dc.description.abstractThe competitive status of an organization reflects its ability to compete and achieve strategic goals. It is determined by the resources and readiness of the enterprise to achieve its goals under the influence of external factors. Thus, competitiveness has become a relevant topic for many companies, as raising its level contributes to sustainable development and competitive advantages in the market. Research on this topic is important for enterprises as it allows them to find optimal ways to achieve competitive advantages and increase business efficiency. The article examines the meaning of the concept of "enterprise competitiveness", input and output parameters for ensuring the enterprise's competitiveness; properties of the "enterprise competitiveness" category are highlighted. An analysis of the features of the formation of competitive advantages in the field of postal and logistics services was also carried out on the example of Nova Poshta LLC.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20283
dc.subjectконкурентний статусuk
dc.subjectорганізаціяuk
dc.subjectстратегічні ціліuk
dc.subjectресурсиuk
dc.subjectзовнішні факториuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectринкові перевагиuk
dc.subjectефективність бізнесуuk
dc.subjectcompetitive statusen
dc.subjectorganizationen
dc.subjectstrategic goalsen
dc.subjectresourcesen
dc.subjectexternal factorsen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectmarketadvantagesen
dc.subjectbusiness efficiencyen
dc.titleОсобливості формування конкурентних переваг підприємства (на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю "Нова Пошта"uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8:339.137.2
dc.relation.referencesГонтарева І. В. Умови формування та властивості системної ефективності діяльності підприємства. Економіка розвитку. 2014. № 4. С. 79–82.uk
dc.relation.referencesБочкарьова Т. О., Кулинич Р. О., Пігуль Н. Г. Показники рентабельності підприємств різних галузей України та шляхи підвищення їх рівня. Економіка і суспільство. 2017. № 10. С. 188-193.uk
dc.relation.referencesГорелкіна С.Б. Операційний менеджмент в галузі зв’язку: навч. посіб. Одеса: ОНАЗ, 2011. 311 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію