Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМіронова, Ю. В.uk
dc.contributor.authorПрядко, А. С.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T12:50:59Z
dc.date.available2024-04-30T12:50:59Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМіронова Ю. В., Прядко А. С. Шляхи інтегрування інформаційних технологій в процес оптимізації роботи відділу продажів. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20684.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42113
dc.description.abstractУ роботі розглянуто поняття інтеграції інформаційних технологій у процес оптимізації роботи відділу продажів.uk
dc.description.abstractThis paper examines the concept of integrating information technologies into the process of optimizing the sales department. The theoretical aspects of the features of choosing ways to integrate information technologies for a modern enterprise are studied. The factors influencing this process are determined, as well as strategies for optimizing the use of information technologies in order to achieve a competitive advantage and maximize the profitability of the enterprise.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20684
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectintegrationen
dc.subjectinformation technologyen
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectstrategyen
dc.titleШляхи інтегрування інформаційних технологій в процес оптимізації роботи відділу продажівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8:004.738
dc.relation.referencesЮрчук Н. П., Юрчак Наталія Crm-Системи: Особливості Функціонування Та Аналіз Українського Ринку[Електронний ресурс] – Режим доступу:http://www.visnykeconom.uzhnu.uz.ua/archive/23_2_2019ua/29.pd2fuk
dc.relation.references2. Термін CRM-система. Що це таке та її значення для бізнесу? [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://pnn.com.ua/ua/blog/detail/crm-system-for-sales-department-create-an-efficientsolutionuk
dc.relation.referencesЯнчук Тетяна Василівна, Боєнко Олена Юріївна впровадження crm-систем як засіб підвищення ефективності маркетингової діяльності[Електронний ресурс] – Режим доступу: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2269/2192uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію