Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПіддубчак, С. Ю.uk
dc.contributor.authorPiddubchak, Sen
dc.date.accessioned2024-04-30T14:01:50Z
dc.date.available2024-04-30T14:01:50Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationПіддубчак С. Ю. The role of gamification in language teaching process. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20044.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42216
dc.description.abstractСучасні тенденції в освіті, визначені переходом до дистанційного навчання під час пандемії Covid-19, посилюють проблему мотивації та залучення студентів в онлайн-середовищі. Зростаюча важливість використання інноваційних стратегій і адаптованих методів, зокрема гейміфікації, набуває першочергового значення у вивченні мови. Впроваджена в 2002 році Ніком Пеллінгом, гейміфікація включає ігрові елементи в навчальний процес для поліпшення участі та створення приємного досвіду. Навчання, засноване на іграх, розглядається як ефективний підхід, що сприяє активному залученню студентів та підвищенню їхньої кваліфікації. Роль технологій, представленої на прикладі платформи Kahoot! розглядається як засіб сприяння гейміфікації через електронні інструменти та хмарні сервіси. Гейміфікація, інтегрована з традиційними принципами навчання, виступає як передова та захоплююча освітня стратегія, яка приносить істотні переваги як викладачам, так і студентам.uk
dc.description.abstractCurrent educational trends, shaped by the shift to remote learning amid the Covid-19 pandemic, heighten the issue of student motivation and engagement in the online environment. The increasing emphasis on employing innovative strategies and customized methods, with a specific focus on gamification, holds paramount significance.en
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/20044
dc.subjectвивчення мовиuk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectтренди освітиuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectCOVID19uk
dc.subjectосвітня технологіяuk
dc.subjectмотивація студентівuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технології (ІКТ)AbstractCurrent educational trendsuk
dc.subjectlanguage learningen
dc.subjectgamificationen
dc.subjectKahoot!en
dc.subjecteducation trendsen
dc.subjectremote learningen
dc.subjectCovid-19en
dc.subjecteducational technologyen
dc.subjectinformation and communications technology (ICT)uk
dc.titleThe role of gamification in language teaching processen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc371.333.43


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію