• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIII НТКП ВНТУ (2024)
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Капітальний ремонт ригельних систем мостових опор улаштуванням залізобетонних обойм

Автор
Попов, В. О.
Байда, Д. М.
Лі, С.
Popov, V.
Bayda, D.
Xiaohong, Li
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії (2024) [180]
Анотації
Ця наукова робота описує методологію підсилення дефектних залізобетонних ригельних систем улаштуванням густо армованих обойм для забезпечення подальшої безвідмовної експлуатації мостової споруди, підвищення вантажопідйомності ригельної системи зокрема, та усієї мостової споруди, загалом. Окреслено основні дефекти і пошкодження, які виникають у ригельних системах мостів протягом тривалої експлуатації, причини, що призвели до цих пошкоджень, а, також, методи усунення зазначених дефектів. Доведено перевагу методу улаштування обойм над класичним методом ін’єктування тріщин епоксидними сумішами.
 
This scientific work describes the methodology of strengthening defective reinforced concrete crossbar systems with the arrangement of densely reinforced brackets to ensure further trouble-free operation of the bridge structure, increasing the carrying capacity of the crossbar system in particular, and of the entire bridge structure in general. Have been outlined the main defects and damages that occur in the transom systems of bridges during long-term operation, the reasons that led to these damages, and also the methods of eliminating these defects. Have been proven the advantage of the method of arranging clips over the method of injecting cracks with epoxy mixtures.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42241
Відкрити
20947.pdf (496.3Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ