Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДерун, В. Г.uk
dc.date.accessioned2024-04-30T14:05:00Z
dc.date.available2024-04-30T14:05:00Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationДерун В. Г. Деякі аспекти контекстного підходу до іншомовної підготовки майбутніх фахівців технічного спрямування. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/19923.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42301
dc.description.abstractСтаття присвячена пошуку ефективних шляхів іншомовної підготовки майбутніх фахівців технічного спрямування, одним з яких є контекстний підхід. Акцентовано увагу на його перспективності, провідній ідеї, необхідності трансформації змісту навчальної діяльності. Виділено три форми навчальної діяльності які складають основу контекстного підходу, яким надана характеристика. Підкреслено проблемний характер контекстного навчання.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the search for effective ways of foreign language training of future technical specialists, one of which is the contextual approach. The attention is focused on its prospects, the leading idea, the need to transform the content of learning activities. Three forms of learning activities that form the basis of the contextual approach are distinguished and described. The problematic nature of contextual learning is emphasised.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2024/paper/view/19923
dc.subjectіншомовна підготовкаuk
dc.subjectконтекстний підхідuk
dc.subjectформи навчальної діяльностіuk
dc.subjectforeign language trainingen
dc.subjectcontextual approachen
dc.subjectforms of learning activitiesen
dc.titleДеякі аспекти контекстного підходу до іншомовної підготовки майбутніх фахівців технічного спрямуванняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.145.153
dc.relation.referencesЛазаренко Т.В., Осьмачко С.А. Використання контекстного навчання в процесі вивчення іноземної мови у ЗВО. Педагогіка формування творчої особистості у вищий і загальноосвітній школах. 2021, № 75, Т.2. С. 101-106.uk
dc.relation.referencesГузій Н.В. Технологія контекстного навчання в організації дидаскалогічної підготовки студентів у вищій педагогічній школі Вища освіта України № 3 (додаток 1) 2012. Тематичний випуск “Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології”. Т.1. – С. 363-370.uk
dc.relation.referencesБочарнікова Т.Ф. Застосування контекстного підходу до формування професійної компетентності та професійної спрямованості майбутніх перекладачів. Педагогіка формування творчої особистості у вищих і загальноосвітніх школах. 2015. Випуск 40. С. 78-82.uk
dc.relation.referencesГерасимова І. Г. Формування професійної мобільності майбутніх фахівців аграрної сфери : монографія / Ірина Геннадіївна Герасимова ; за ред. Л.Б. Лук’янової ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. – Вінниця : Едельвейс і К, 2015. – 512 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію