Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМіронова, Ю. В.uk
dc.contributor.authorМайсон Котляр, Є.uk
dc.date.accessioned2024-05-02T07:12:25Z
dc.date.available2024-05-02T07:12:25Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМіронова Ю. В., Майсон Котляр Є. Удосконалення рекламної діяльності підприємства із використанням соціальних мереж Інтернету. Матеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20687.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42355
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття соціальної мережі у бізнесі, а також обґрунтовано необхідність її застосування для удосконалення рекламної діяльності підприємства.uk
dc.description.abstractThe article considers the concept of a social network, as well as substantiates the need for its use to improve the advertising activity of the enterpriseen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LІII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 20-22 березня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2024/paper/view/20687
dc.subjectсоціальна мережаuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectsocial networken
dc.subjectadvertising activityen
dc.subjectmarketingen
dc.titleУдосконалення рекламної діяльності підприємства із використанням соціальних мереж Інтернетуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc659.113:330.341
dc.relation.referencesШевчук І. Б. Бізнес у соціальних мережах: Навч. посіб. – Львів: Видавництво ННВК «АТБ», 2021. 219 с.uk
dc.relation.referencesРекламний та маркетинговий блог BannerBoo URL: https://bannerboo.com/ua/blog/marketyng-u-sotsialnykh-merezhakh-dlya-biznesiv/ (дата звернення: 07.03.24)ru
dc.relation.referencesПереваги соціальних мереж URL: https://dalistrategies.com/ua/perevagi-marketingu-vsoczialnih-merezhah/ (дата звернення: 07.03.24)uk
dc.relation.referencesМіронова Ю.В. Науково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві / Ю. В. Міронова, О. О. Кагляк, О. В. Пітик // Вісник Хмельницького національного університету. Хмельницький, 2016. №1. Т. 1 (228). С. 207–214.uk
dc.relation.referencesСОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ URL: http://ei-journal.in.ua/index.php/journal/article/view/287/281 (дата звернення: 09.03.24)uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію