Використання адитивних технологій в освітньому процесі для студентів технічних спеціальностей
Автор
Поліщук, О. В.
Слабкий, А. В.
Бакалець, Д. В.
Polishchuk, A. V.
Slabkyi, A. V.
Bakalets, D. V.
Дата
2021Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
В статті розглянуті загальні принципи та елементи освітніх програм підготовки студентів технічних спеціальностей та окреслено коло навичок якими мають володіти сучасні спеціалісти технічного профілю. Встановлено, що, на сьогоднішній день, дуже важливим є навчання студентів роботі із CAD/CAM системами та основам моделювання та прототипування, які є невід’ємною складовою роботи більшості сучасних виробництв. Метою статті є обґрунтування ефективності застосування адитивних технологій в освітньомупроцесі підготовки студентів технічних та інших спеціальностей. Одним із освітніх інструментів, які забезпечують формування відповідних навичок є адитивні технології, які набувають дедалі більш широкого застосування як у освітній, так і у виробничій діяльності, тому в роботі також перелічено окремі переваги застосування адитивних технологій в освітньому процесі. Розкрито сутність поняття «адитивні технології» та наведено перелік найбільш типових із них. Також приділено увагу обладнанню, яке використовується для здійснення 3D-друку та програмному забезпеченню, що використовується для роботи з адитивними технологіями на усіх етапах починаючи від створення та вдосконалення і закінчуючи виготовленням моделі або кінцевого виробу. Особливу увагу приділено такому програмному забезпеченню, як SolidWorks, а саме наведено перелік функцій та інструментів доступних у даному програмному забезпеченні та запропоновано перелік навичок, що можуть бути набуті студентами при роботі із даним програмним забезпеченням і використані в подальшій трудовій діяльності. The article examines the general principles and elements of educational programs for training students in technical specialties and outlines the range of skills that modern technical specialists should possess. It has been established that, today, it is very important to teach students to work with CAD/CAM systems and the basics of modeling and prototyping, which are an integral part of the work of most modern industries. The purpose of the article is to substantiate the effectiveness of the use of additive technologies in the educational process of training students of technical and other specialties. One of the educational tools that ensure the formation of relevant skills is additive technologies, which are becoming more and more widely used in both educational and industrial activities, so the work also lists some advantages of using additive technologies in the educational process. The essence of the concept of "ad ditive technologies" is revealed and a list of the most typical of them is given. Attention is also paid to the equipment used for 3D printing and the software used to work with additive technologies at all stages from creation and improvement to the manufacture of a model or final product. Special attention is paid to such software as SolidWorks, namely, a list of functions and tools available in this software is provided, and a list of skills that can be acquired by students when working with this software and used in further work activities is offered.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42496