Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПоліщук, О. В.uk
dc.contributor.authorСлабкий, А. В.uk
dc.contributor.authorБакалець, Д. В.uk
dc.contributor.authorPolishchuk, A. V.en
dc.contributor.authorSlabkyi, A. V.en
dc.contributor.authorBakalets, D. V.en
dc.date.accessioned2024-05-28T09:31:03Z
dc.date.available2024-05-28T09:31:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationПоліщук О. В. Використання адитивних технологій в освітньому процесі для студентів технічних спеціальностей [Текст] / О. В. Поліщук, А. В. Слабкий, Д. В. Бакалець // Педагогіка безпеки. – 2021. – № 1-2. – С. 34-42.uk
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42496
dc.description.abstractВ статті розглянуті загальні принципи та елементи освітніх програм підготовки студентів технічних спеціальностей та окреслено коло навичок якими мають володіти сучасні спеціалісти технічного профілю. Встановлено, що, на сьогоднішній день, дуже важливим є навчання студентів роботі із CAD/CAM системами та основам моделювання та прототипування, які є невід’ємною складовою роботи більшості сучасних виробництв. Метою статті є обґрунтування ефективності застосування адитивних технологій в освітньомупроцесі підготовки студентів технічних та інших спеціальностей. Одним із освітніх інструментів, які забезпечують формування відповідних навичок є адитивні технології, які набувають дедалі більш широкого застосування як у освітній, так і у виробничій діяльності, тому в роботі також перелічено окремі переваги застосування адитивних технологій в освітньому процесі. Розкрито сутність поняття «адитивні технології» та наведено перелік найбільш типових із них. Також приділено увагу обладнанню, яке використовується для здійснення 3D-друку та програмному забезпеченню, що використовується для роботи з адитивними технологіями на усіх етапах починаючи від створення та вдосконалення і закінчуючи виготовленням моделі або кінцевого виробу. Особливу увагу приділено такому програмному забезпеченню, як SolidWorks, а саме наведено перелік функцій та інструментів доступних у даному програмному забезпеченні та запропоновано перелік навичок, що можуть бути набуті студентами при роботі із даним програмним забезпеченням і використані в подальшій трудовій діяльності.uk
dc.description.abstractThe article examines the general principles and elements of educational programs for training students in technical specialties and outlines the range of skills that modern technical specialists should possess. It has been established that, today, it is very important to teach students to work with CAD/CAM systems and the basics of modeling and prototyping, which are an integral part of the work of most modern industries. The purpose of the article is to substantiate the effectiveness of the use of additive technologies in the educational process of training students of technical and other specialties. One of the educational tools that ensure the formation of relevant skills is additive technologies, which are becoming more and more widely used in both educational and industrial activities, so the work also lists some advantages of using additive technologies in the educational process. The essence of the concept of "ad ditive technologies" is revealed and a list of the most typical of them is given. Attention is also paid to the equipment used for 3D printing and the software used to work with additive technologies at all stages from creation and improvement to the manufacture of a model or final product. Special attention is paid to such software as SolidWorks, namely, a list of functions and tools available in this software is provided, and a list of skills that can be acquired by students when working with this software and used in further work activities is offered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1-2 : 34-42.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/119
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectадитивні технологіїuk
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk
dc.subject3D -друкuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectпроєктуванняuk
dc.subjecteducationen
dc.subjectadditive technologiesen
dc.subjectsoftwareen
dc.subject3D printingen
dc.subjectstudentsen
dc.subjectskillsen
dc.subjectmodelingen
dc.subjectdesigningen
dc.titleВикористання адитивних технологій в освітньому процесі для студентів технічних спеціальностейuk
dc.title.alternativeUse of additive technologies in the educational process for students of technical specialtiesen
dc.typeArticle
dc.relation.referencesАндрощук, Г. О. (2017). Адитивні технології: Перспективи і проблеми 3D-друку (І частина).Наука, технології, інновації, (1), 68–77.uk
dc.relation.referencesБахрушин, В. Є. (2016). Компетентності і результати навчання у нових стандартах вищої освіти. URL : http://education-ua.org. http://education-ua.org/ru/articles/702-kompetentnosti-i-rezultati-navchannya-u-novikh-standartakh-vishchoji-osviti.uk
dc.relation.referencesВасильків, В., & Дячун, А. (2020). Підвищення ефективності підготовки інженерних кадрів зі спеціальності «прикладна механіка». Міжнародна науково-методична конференція «Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні» присвячена 60-річчю ТНТУ імені Івана Пулюя (107–110). ТНТУ імені Івана Пулюя.uk
dc.relation.referencesВиди 3D-друку: Все, що вам потрібно знати про цю техніку. (б. д.). URL : https://www.hwlibre.com/uk/. URL : https://www.hwlibre.com/uk/tipos-impresion-3d/.uk
dc.relation.referencesВорощук, В., & Вітенько, Т. (2021). Solidworks у завданнях 3D моделювання та інжинірингу технічних систем. ФОП Паляниця В.А.uk
dc.relation.referencesДембіцька, С. В. (2019). Особливості визначення ключових компетенцій студентів технічних спеціальностей.Педагогіка вищої школи: досвід і тенденції розвитку: матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 21 березня 2019 року). (34–35). Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2019.uk
dc.relation.referencesДембіцька, С., & Кобилянська, І. (2023). Вдосконалення професійної підготовки фахівців технічних спеціальностей в контексті інноваційного розвитку вищої освіти. Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Кропивницький, 21 квітня 2023 року). (347–348). Кропивницький: ДонДУВС.uk
dc.relation.referencesДембіцька, С. В., Кобилянський, О. В., & Пугач, С. С. (2020). Особливості підготовки до працеохоронної професійної діяльності майбутніх фахівців технічних спеціальностей за кордоном. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Вип. 58, 117–124. Вінниця: ТОВ «Друк плюс». DOI: 10.31652/2412-1142-2020-58-117-124.uk
dc.relation.referencesДембіцька, С. В., Кобилянський, О. В., Максименко, Ю. Л., Пінаєва, О. Ю., Акімова, О. В. (Ред.), & Фрицюк, В. А. (Ред.). (2022). Шляхи забезпечення міжпредметної інтеграції у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей.Інтеграція в європейській освітній простір: діалог зі стейкхолдерами: монографія. (194–217). Вінниця: ТОВ «Друк».uk
dc.relation.referencesЗахарченко, В. М., Рашкевич, Ю. М., Луговий, В. І., & Таланова, Ж. В., Кремень, В. Г. (Ред.). (2014). Розроблення освітніх програм . ДП «НВЦ «Пріоритети».uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В., & Дембіцька, С. В. (2018). Сутність та особливості професійної культури фахівців технічного профілю. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2(173), 120–122.uk
dc.relation.referencesКозяр, М. М., Фещук, Ю. В., & Парфенюк, О. В. (2018). Комп’ютерна графіка: SolidWorks. Олді-плюс. URL : https://ep3.nuwm.edu.ua/22175/1/Комп’ютерна%20графіка.pdf.uk
dc.relation.referencesМартинюк, О. С. (2020). Тривимірне прототипування як складник stem -технологій у конструктивно-технічній і науково-дослідній роботі студентів та учнів.Збірник наукових праць кам'янець-подільського національного університету імені Івана Огієнка. серія педагогічна, (25), 61–63. URL : http://ped-series.kpnu.edu.ua/article/view/189486/188895.uk
dc.relation.referencesМуравйов, О., Нижник, Ю., Петрик, В., Протасов, А., & Сєрий, К. (2021). Сучасний стан та перспективи розвитку адитивних технологій.Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки,32(71)(5), 114–119. https://doi.org/10.32838/2663-5941/2021.5/18.uk
dc.relation.referencesОгляд програм для 3D-принтерів. (б. д.). URL : easy3dprint.com.ua. URL : https://easy3dprint.com.ua/uk/oglyad-program-dlya-3d-printeriv/.uk
dc.relation.referencesПрограми для 3D-принтера. (б. д.). URL : https://uk.soringpcrepair.com. URL: https://uk.soringpcrepair.com/software-for-3d-printer/.uk
dc.relation.referencesРайковська, Г. О. (2019). Шляхи вдосконалення підготовки фахівців машинобудівної галузі. Вісник Вінницького політехнічного інституту, (2), 111–116. https://doi.org/10.31649/1997-9266-2019-143-2-111-116.uk
dc.relation.referencesСавєльєва, О. В., Курінная, Т. П., & Кальчева, І. О. (2019). Застосування адитивних технологій при підготовці фахівців з технологічної та професійної освіти. УАдаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 (с. 28–30). ПНПУ ім. К. Д. Ушинського.uk
dc.relation.referencesСамченко, В. (2023). Стратегія розвитку освіти і науки до 2030 року: Коли і чого очікувати? УКРІНФОРМ. Мультимедійна платформа України. URL : https://www.ukrinform.ua/rubric-society/3770487-strategia-rozvitku-osviti-i-nauki-do-2030-roku-koli -i- cogo -ocikuvati.html.uk
dc.relation.referencesСтрутинська, О. (2017). Напрями використання технологій тривимірного друкування у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики. Теорія і практика використання інформаційних технологій в навчальному процесі (125–127). Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова.uk
dc.relation.referencesСюркало, Б. І., & Садикова, Я. М. (2017). Застосування адитивних технологій в освітній діяльності.Економіка, фінанси, право,2(12), 55–59.uk
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., & Dembitska, S. (2022). Formation of work safety culture of the technical specialists. Professional Pedagogics, 2(25), 138-146. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2022.25.138-146.en
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., & Dembitska, S. (2023). Formation of occupational safety competencein the process of professional trainingof mechanical engineering specialists. Professional Pedagogics, 1(26), 15-23. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.15-23.en
dc.relation.referencesKuzmenko, O., Dembitska, S., & Radul, S. (2020). Implementation of STEM-education elements in the process of teaching professional subjects in technical institutions of higher education. Modern approaches to knowledge management development. Collective monograph. (85–95). Ljubljana, Slovenia.en
dc.relation.referencesPuhach, S., Dembitska, S., & Kobylianskyi, O. (2022). Improvement of professional training of technical specialists according to requirements of integration methodological approach. Науково-методичний журнал «Нова педагогічна думка», 3(111), 14–23.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-034-042
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6207-8327
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9284-2296
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1528-2066


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію